Bokat och klart :D

Söndag kväll och jag har så tråkigt :( Har jobbat hela dagen till kvart i 5 ,
och lagom när jag kom hem åkte Johan till Jkpg för att jobba lite . :( Men det har gått fort och bra att jobba idag faktiskt =)
Jag trivs ganska bra i patrullen . Härliga människor man jobbar med : )
Så i torsdags kväll blev det jobb , och likaså fredag kväll. Lördagen bestod av ledighet på mitt schema . Helt underbart :)
Först var jag och Tindra och hälsade på Annika och Freja ute i sjunnen . Tindra och Freja gick väldigt bra ihop :) Lite kul att man har kontakt med några i sin föräldragrupp .. =) Och Annika , väldigt go och trevlig tjej faktiskt , även att det skiljer lite på våran ålder så är hon så himla bra . Så ja tack för allt i lördags . : )

På kvällen var Sara , Backler och lille Emil och grillade här för att sedan gå ner och kika på crusingen :)
Var några fina bilar iaf ... Sen blidde det ganska tidigt i säng för att upp o jobba idag :)

Hann ju med o luncha me Anna , Lotta , Sofie och stackars lille Pierre med en massa tjejer . :p
Mycket skvaller och skit :)
Och tack Lotta potta för att du hjälpte mig med mitt hår i fredags , blev dock lite oranget , men lite mer slingor så blir det nog bra till slut ;) hihi..

Nu är biljetterna bokade till GÖTEBORG 14-17 maj . :) Gu va kul vi ska min tjejer .
Och på fredagen jobbar visst både Anna och Lotta , och jag ska försöka ta mig till stan och fika med en gammal vän .
Ja vi får ju se hur detta slutar haha.. Bonnen från småland i stor stan you know =)

Nästa helg är det 3 år med baby med. Eller ja 3 och 3 , vart slut i några månader , men det räknas väl inte eller ?
Jobbigt sånt där.. Men är iaf överlycklig att det är DU , JAG och våran lilla TINDRIS <3 
Vi 3 , en liten familj , har hus, volvo (snart utbytt)  Lite vuxenpoäng där va.. :)
Längtar tills Tindra är lite större och hon och jag kan hitta på grejer och hon förstår allt och kan prata och säga precis vad hon menar . All ålder har sin charm : )

Ne nu ska jag göra lite nytta tror jag för att sedan bädda ner sig i
sängen och vänta på att min gos ska komma hem.. <3

Kommentarer
Postat av: anna

åh snart kommer du =)

2009-05-04 @ 11:30:52
Postat av: Isabelle

Grattis till dig och Johan :) Kramkram*

2009-05-04 @ 13:24:30
Postat av: Nina

Anna: jupp snart kommer jag :) fasen va kul vi ska ha :)



Isabelle: Tack tack :)

2009-05-04 @ 13:31:45
Postat av: Lotta

ååå va ja längtar:) kommer bli as bra!

men du vu ska hjälpa dej att hitta rätt bara du kommer iväg så löser de sej:) man får frågra sig fram du får ha en mag väska å en keps på dej så du ser ut som en rikig turist så svarar alla på dina frågor som vart du är och vart du ska haha

2009-05-04 @ 20:34:32
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Lotta: haha , ja men visst en magväska och glasögon . kan ju springa runt med en kamera också . haha . men det löser sig nog hihi . men du vart fasen hette där ni bodde ? haha redan glömt :P

2009-05-05 @ 12:04:47

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback