Skärp er!!!!

Torsdag kväll och jag har lagt lillan för natten . :) det är helt underbart att hon går och lägger sig mer eller mindre vid 7 tiden varje kväll . Man får ju sin egna tid : )
Men hon vaknar ju oftast vid 7 tiden också på morgonen ,
men ibland brukar vi mysa i min säng så somnar vi om en liten stund till . massa mys*

Jaha imorgon är det helg , ska jobba kväll imorgon , fram till 12 på lördags förmiddagen och hela söndagen . Ganska skönt att inte jobba så länge på lördag för då kan jag och min familj hitta på något eftersom jag åker till Göteborg nästa helg , och vad jag längtar eller ? :) kommer bli kalas ..
Åker på torsdag kväll och kommer hem på söndag kväll , men kommer så klart sakna min sessa och babe en massa.. Men det är nyttigt för oss att vara ifrån varandra lite också . :)
Ni som är föräldrar ni förstår :) Och om det skulle hända något så är det ju inte jätte långt från Göteborg faktiskt :D


Jag har fått en liten galen ide också , förra fredagen fick jag ju för mig att bli lite ljusare i håret , och det blev ju ganska bra då , men idag skulle jag försöka igen och det blev oranget , ser ut som pippi långstrump . USCH . Men imorgon ska jag köpa silverschampo för idag var det slut ... Så får ge det en chans . annasr blir det mörkt igen . Men skulle ju faktiskt vara kul att vara lite ljus nu till sommaren , och eftersom utväxten är ljus så behöver jag ju inte färga så ofta . hihi . Ni som inte vet , jag är blond från början . :)

Kollade på hitta hem innan och det var söta små franska bulldogar med . En sån skulle jag vilja ha .
Liten och gosig och ta ingen plats :) hihi. Har önskat mig en av Johan i födelsedagspresent . Hoppas jag får en . =)


Sen den hära staden är väldigt tråkig faktiskt .
Fattar inte varför man inte bara kan låta andras pojkvänner vara .
En del av dom har faktiskt familj och barn .. Låt dom få vara det .
Hur kul är det att veta att man kanske ha splittrat en kärleksfull familj ?
ne fy , skärp er...


Nehe nu kommer snart min pojke hem . Då blir det en väldans massa mys . <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

snart kommer pippi långsturmp shola hopp sholla hoppsan sa:) värdens bästa pippi ska komma hit jag längar efter dej!

2009-05-07 @ 20:22:13
Postat av: Nina

och jag längtar efter dig gumman . Snart kommer jag . ;)

2009-05-07 @ 22:30:05
Postat av: Isabelle.

Håller med dig till fullo om de du har skrivit om Vetlanda! Usch o fy säger jag bara ;/ Kram*

2009-05-08 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback