Dagisplatser!!

Hallå .
Skulle ha uppdaterat bloggen igår , men jag somnade som en stock klockan 8 .. I soffan dock , men sen tog jag mig ur soffan och tänkte kolla på film i sängen men där somnade jag efter 10 minuter . Så så rolig var jag igår kväll . Stackars älskling . Vi hade ju tänt ljus och en brasa för att ha en myskväll . Men icke sa nicke!!

Blev jobb hela helgen ,fast jag skulle vart ledig . Men det gör ju inget .
Imorgon ska jag träffa läkaren och då blir jag nog sjukskriven tror jag nog.. Kan väl vara skönt kanske ?
har ju kommit på att jag har en hel del att fixa med innan det är dags för mina små änglar att komma till världen .
Oh det vore rätt roligt om jag hade förberett lite mer denna gången än med Tindra . Då var ju Johans syster och mamma här och gjorde allt innan vi kom hem. :) haha.

Vår dagmamma har tagit beslutet att säga upp sig :( vilket är tråkigt. MEn samtidigt som jag förstår henne ABSOLUT. man orkar inte ta hur mycket skit som helst tyvärr. och det är synd att det slutade som det slutade eftersom Tindra älskar henne . Det kommer bli jobbigt för min sessa att skolas in på nytt och på dagis denna gången dessutom. :/
1 valet blev Vilans förskola
2 valet blev Tomasgårdens förskola
3 valet blev Tomaslundskolans förskola
Hoppas innerligt att vi får plats på någon av dom , och vi går ju lite före dom andra eftersom vi redan har plats i kommunen :) så det känns ju lite bra för oss , men mindre bra för er andra som har sökt :(
Men hoppas det löser sig i slutänden...


Nehe nu får jag väl passa på att göra lite nytta här , medans Tindra är hos dagmamma .
Dom skulle fira en lille Isac som fyller 3 imorgon och alla barnen skulle vara idag så då fick även Tindra vara där :) Och jag ska hämta henne vid 1 . Men än så länge har jag hunnit med det jag ska :)

På fredag ska jag göra ultraljud igen . Nu är dom stora och dom börjar få väldigt ont med plats i magen. Det känns . Och man får sparkar både här och där , men ondast gör på mina revben . ajj ajj ajj..
Längtar lite efter att få göra ultraljud igen . Det är mysigt på något sätt <3
Sen ska jag även få träffa Emelies lilla sessa på fredag när jag ändå är i eksjö . oo vad jag ska lukta och mysa . Finns inget bättre än bebislukt.

Nehe nu ska jag göra annat . Ha en bra måndag :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

UL igen??? FUSK! Jag vill ju också.



Nää, vi har inte ångrat oss.Men de är Björn som sitter på pengarna. :P Och han tar aldrig tag i nåt. Och jag kan ju inte säga att vi ska komma o hämta den om han inte är med på de. Jobbigt värre. Hmpf. Men jag ska fortsätta tjata på honom, så vi kan komma o hämta den inom en snar framtid! :D



Ohja, hitta massa i Ullared. Dock inga kläder, knappt. Va jättedåligt med de. Allt va ju blått eller rosa, ungefär. Tråkigt.



Hoppas ni hittar nån bra dagisplats till Tindra. :)

2009-11-02 @ 11:19:21
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vad jag vet så har vi i alla fall inte ångrat oss! :P

2009-11-02 @ 11:34:40
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Precis.. ;)

Ska tjata på han! Kanske lyckas redan ikväll.. Han skulle träna tidigt idag. (Annars tränar dom på världens sämsta tid, typ nångång mellan 18-21) Då förstörs hela kvällen!



hur gick de med läkarn, förresten? Kollade du om havandeskapspenning?

2009-11-02 @ 11:47:30
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback