Inget att göra!

Godmiddag .
Sitter framför tvn med datorn i knät , medans min lilla sessa sover lite middag . :)
Fick mat hemma hos mor min idag , och det tackar man ju inte nej till :)

Igår var jag på stan med Frederica och lilla Noah :)
Och med lite peppande ord om kejsarsnitt så känns det lite lugnare nu . MEN jag vill nog fortfarande inte göra det , :( Jag hoppas verkligen på att tvilling 1 vänder på sig , och det är NU =) jag får ju ändå tänka på att jag har en vild 2åring hemma efter jag har fått bebisarna.. Då vill jag kunna röra mig som normalt .. ja usch ja.
Går in i vecka 32 imorgon så än är det ju några veckor kvar, hoppas vi :)
Men just nu känner jag mig allmänt fet , och trött hela tiden. Flåsar för ingenting längre.. :(
Usch vad jag klagar nu känner jag .


Jaha tvillingvagnen är hämtad , ska bara köpa lite påslakan till . Lina sa att dom skulle få in söta påslakan med Pingu , annars har jag vart inne på Laban . Men det hade jag ju med Tindra , kan ju vara kul med lite annorlunda denna gången :) Får ju inte bli för barnsligt heller ;)
Och väntar på att svärfar ska slipa och måla sängarna , så jag även kan köpa lite söta påslakan sätt till dom :)
Jag längtar så tills ni är ute nu mina små pluttar :) Visst det kommer nog bli tufft med en 2 åring och 2 nyfödda små busar . men vi klarar detta jag och Johan <3 tur att man har hela släkten häromkring också som kan hjälpa till .


Nehe nu ska jag nog göra lite annan nytta än sitta här . :)
Ska nog färga Fredericas hår ikväll :)
ha en trevlig kväll . :)


Kommentarer
Postat av: sanna

och jag kommer mer än gärna hem för att hjälpa er sen :)

2009-11-12 @ 15:55:22
Postat av: Nina

Du är mer än välkommen hem för att hjälpa mig gumman <3

2009-11-13 @ 10:52:42
URL: http://niniiis.blogg.se/
Postat av: suzi

Tack gumman=)

2009-11-18 @ 18:54:27
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback