Inte myckeT!!

Godkväll .
Har duschat min sessa och hon är lagd nu , hoppas hon sover i sin egna säng hela natten .
Hon har kommit in till oss nu både natten mellan fredag/lördag , Lördag/söndag . och när hon kommer är hon ju ganska pigg så ligger hon och pratar och sparkar , och sparkar i sängen . Undrar hur det blir med 2 till i sängen sen ? Mamma och pappa hade ju 3 små döttrar i sin säng ett bra tag, och väldigt ofta iaf =) så jag får väl igen nu antar jag.. Men Tindris är ganska söt när hon kommer för hon vill att man ska hålla om henne så hon håller fast armen så den domnar nästan av ;) Men nu när man är fet och knappt kan sova om nätterna är det bara jobbigt när hon kommer in . aja , det löser sig..

Har haft något konstigt i min kropp hela natten och dagen också , låg vaken från halv 2 till 6 idag på morgonen , spydde och hade mig . och en massa förvärkar :/ usch . Så Johan tog med Tindra ut till fiffle idag , så fick jag egen tid ända till halv 2 . :) låg mest och sova hela förmiddagen faktiskt . och är helt slut i kroppen, undra om det är på gång ? nee . det tror jag inte . är ju bara i vecka 33 . :)
Men någon som det är på gång för så är det nog Jessica , hoppas vi iaf .. :) håller tummarna gumman.. och hoppas jag får ett mms inom det snaraste . :)


Helgen gick som vanligt förbi i rasande fart..
Fredagen blev det fredagsmys , men både jag och johan somnade framför idol .
Igår kikade vi på någon dålig film johan hyrde . han har verkligen värdelös filmsmak..

Veckan som kommer händer nog inte alltför mycket .
Sanna kommer hem så ska käka mysig onsdagsfrukost med henne :) hon åker till Thailand en månad på fredag den lilla fuskisen ;) jag vill åka jag med. Men jag får väl det bra i regnet här skulle jag tro.
Någon som sa att det bara hade varit 4 soliga dagar än så länge i november? tragiskt eller ?
Ska kolla ut tapeter till källaren också , men är nog ganksa säker på vad jag vill ha ! :)
och hoppas även att handfatet till toaletten kommer denna vecka , vilket jag inte tror egentligen . Men vi kan ju hoppas lite iaf :) känner mig som en liten tattare som borstar tänderna i köket ? bläää...

Längtar till UL den 8 december . Ska även göra CTG då . Hoppas bara jag går så länge ? och hoppas innerligt att bebis 1 har vänt sig , vore ju toppen . så jag slipper kejsarsnitt :( JAG VILL INTE!!!! förresten har jag börjat kolla på förlossningskliniken som går på 4an ,och borde verkligen inte titta. Men har svårt att låta bli . Men jag har nog fått en väldigt förlossningsrädsla :/ usch ja...


Nehe nu ska jag nog ta och mysa mig ner hos min sambo som kikar på tvn .
Älskar min lilla familj!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Bara säg till. :P



Nä, ingen föräldragrupp förrän 7 dec. Tycker de är väldigt sent.. Ska de va så? För den 2 dec då ska vi gå igenom förlossningen hos MVC, men man får ju information om förlossningen den 7:e sen.. Har ni vart på nån? Eller ska ni på nån denna gången?

2009-11-23 @ 09:23:57
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: sanna

du kan hoppa in i min resväska så tar jag med dig. dock finns ju två stora nackdelar. för det första tror jag inte du kommer in i resväskan med dina stora mage, hihi. sen har jag ju ingen erfarenhet av att förlösa barn, haha! det bästa är nog om du stannar hemma. jag får ta med lite sol och värme hem sen.

2009-11-23 @ 09:38:17
Postat av: Cicci

Ja, de hoppas jag också. Men på brevet vi fick hem stod de att besök på förloddningen i Eksjö inte ingår längre. Så frågan är om man får gå dit ändå? Visserligen var jag med en kompis på Ryhov o tittade, men ändå, jag vill ju ändå till Eksjö, för de är ju där allt händer. :P

2009-11-23 @ 11:15:03
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ska ju ha samtidigt som mig. ;P Fast du lär väl få innan ändå. Hehe. Suzettes lillasyster ska ju ha någon dag innan mig. Typ den 4:e eller 6:e eller nåt. Men henne känner jag inte. Min jobbarkompis ska ha sitt andra den 17:e, men hon bor ju i Nässjö. Så nae, jag känner nog ingen :P



Ja, jag vill ju till förlossningen o titta. Tror man känner sig mer trygg då! Hur går de med bebisarna? har nån vänt sig rätt?

2009-11-24 @ 10:23:47
Postat av: Cicci

Oj, tror inte mitt namn o de kom med i förra :P Men de vart från mig i alla fall.

2009-11-24 @ 10:24:24
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det hoppas jag också.

Ska kolla med Eksjö, så får man se. För man har ju miljoner frågor om inte annat!



Vad bra i så fall, hoppas den stannar rätt nu då. :) Åååh, nu vill jag bebisarna ska komma ut. Allas bebisar! Hehe.

2009-11-24 @ 16:19:50
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback