Mest tankar och funderingar!!?

God onsdagskväll :)
Har precis lagt lilla Tindris , hoppas hon somnar nu bara :)
Själv sitter jag framför tvn , där jag tänker tillbringa resten av kvällen :)
ÄR själv ikväll medans älsk är och äter ostkaka med sina vänner , något dom har fått för sig haha.
Men det är underbart att vara själv och och inte behöva tänka på någon ;)

Onsdag idag och halva veckan är gjord . Börjar bli segt att gå hemma och vara sjukskriven faktiskt :(
Tindra går på dagis varje dag mellan 9-13 så då får jag lite egen tid på förmiddagen , då hinner jag ju göra ärenden på stan och sånt dära som också kan vara skönt att göra själv :)

Börjar ju närma sig BF också , eller ja än så är det ju några veckor kvar, på fredag går jag in i vecka 33 .
Veckorna bara rusar iväg, kan inte komma på att det gick så här snabbt när jag väntade Tindra. ?
Toan börjar bli klar nu också ;) duschen funkar äntligen. Att det kan vara så svårt att få tummen ur ibland asså ?
Fick däremot ett brev idag att handfatet kan dröja upp till 2-3 veckor . . Känner att jag vill ha allt klart nu..

Johan har lovat att han ÄNTLIGEN ska sätta gips nere i källaren för att svärfar sen ska komma och tapetsera. Känner att jag vill helst ha klart det med innan det är dags för dom små att komma till världen..
Fast helst skulle jag vilja ett helt nytt hus , ett stort hus :) men jag får nog drömma mig bort lite, för jag har då inte råd med något större just för tillfället iaf :(

Börjar få massa julkänslor nu också . eller egentligen inte pga av vädret , bara regn och rusk hela dagarna :(
Det är ju inte roligt att gå ut , för då blåser man ju bort + att man blir dygnsur :( Ne nu vill jag ha SNÖ och sol :)
Men det ska bli mysigt att sätta upp julstjärnorna och allt sånt där , det är ju till nästa helg ju :) och sen är det ju julskyltning nästa söndag  ! och jag fyller 21 nästa söndag .

Och ja , 21år och snart 3barnsmamma var ju inget jag tippade på för några år sen ;) eller vad säger du Lottis ? haha. ne men faktiskt så trivs jag med livet . Visst ibland kan jag tänka hur slutkörd jag kommer att vara och att jag bara skulle ha 2 barn ... ? men det blir inte alltid som man vill själv .

Har fått lite funderingar på hur det ska gå med 2 små , är ju bara van med att ha en liten?
Amma båda samtidigt ? går det så smidigt som det ser ut på alla bilder och det som man läser??
Kommer dom få kollik ? Kommer vi få sova på nätterna som nu och som när Tindra var liten ? vi var ju så bortskämda då . Tindra somnade vid 6 , vi väckte henne så hon fick lite mat vid 10tiden , sen somnade hon om och sov till 7, 8 på mornarna ? Nu går hon ju och lägger sig runt 7 tiden , och vaknar i regel vid 7, halv 8 på morgonen . vilket passar mig eller oss utmärkt . då får vi egen tid och allt på kvällen .
ja det är tur att vi har båda släktsidorna här runt omkring oss som kommer att ställa upp och hjälpa oss, eller jag hoppas det iaf =) sen hoppas vi ju även på att våra små ska få en kusin snart ? inte på min sida dock ,men vi håller tummarna för Johans syster :)

ja usch , det blev ett långt inlägg . Ganska tråkigt om mig och mina tankar kanske. 
Men men . ha det så bra .
Vill bara tilllägga att jag saknar mina vänner så mycket , men till jul är ni alla hemma , och jag hoppas att jag med är hemma och kan umgås med er :)


Kommentarer
Postat av: frederica

Du får säga till om ni är intresserade av Malm sängen eller så.. för vi lägger nog ut den på blocket snart annars. :)



Visst kommer du vara slutkörd, men de är du nog bara i några år .. du kommer få igen allt sen när dom blir äldre och kan hjälpa till och så :)



Och vi får hoppas dom sover lika bra som Tindra .. men de vore faktiskt lite väl fuskit om du inte behövde vakna ens en gång .. så nån gång hoppas jag på :þ retas



Har du tråkigt om dagarna så är jag ofta hemma :) Jag behöver lite underhållning ! :þ



Puss*

2009-11-18 @ 20:43:24
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: Cicci

Det kommer gå bra, även att i bara övat på en förut. Ni är ju två. :)

Har du inget för dig nån dag o är sugen på en promenad eller fika, så kan du ju höra av dig. :)

Jag går ju också bara hemma o VÄNTAR!!!

2009-11-19 @ 12:31:38
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback