Säte :(

Heej.
Söndag kväll och jag och min lilla älsking sitter i soffan och har ätit varma mackor , och kikar på ensam mamma söker..

I fredags så var Emelie, Patrik , Maja , Emma och Johannes här hemma och åt tacos , kollade på idol och spelade Alias vilket var väldigt trevligt :)
Lördagen mådde jag skit hela dagen :( usch usch . men blev piggare framåt 8 på kvällen .
Johan och Tindris var hos johans föräldrar och jag var helt själv hemma . var väldigt skönt att bara tänka på sig själv :)
Idag har vi firat farsdag , först här hemma och sen hemma hos mina föräldrar  . Där fick vi söndags stek, och fika på det :) gott gott...
Och nu sover min trotsiga lilla prinsessa :) och vi sitter här , ska kolla på någon film som johan hade hyrt sen..

Var ju på UL i fredags . Mina små änglar börjar bli stora och få mindre plats nu.
Och gissa vad , dom har lagt sig i säte :( och när det är tvillingar så försöker dom ju inte vända på barnen. Hade det varit 1 så hade dom gjort det. Men än är det några veckor kvar , så håll tummarna att den ena vänder sig iaf :) vill inte göra kejsarsnitt :( det skrämmer mig . Jag har varit med om en normal förlossning , jag vet hur det är . Man har ont för stunden och sen försvinner den , men kejsarsnitt ? hur ska jag må efter det? neee fyyyyy.
Nu dröjjer det några veckor innan vi ska tillbaka på UL igen. Dom växer som dom ska iaf ,och det är huvudsaken :) Tvilling 1 väger 1700 g och Tvilling 2 väger 1600 . Eller ja uppskattningsvis är det så :)


Nehe nu ska jag fortsätta kika på ensam mamma söker .
Ha det så bra ...

Kommentarer
Postat av: frederica

Gumman !

Du vet ju att jag varit med om kejsarsnitt , så om du vill prata ut lite om de så finns jag här*

De är faktiskt inte så farligt som de låter! Man återhämtar sej ganska fort..

Kramar om dej! ♥

2009-11-08 @ 23:21:09
URL: http://villavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback