Urinvägsinfektion :(

Godkväll :)
Sitter i soffan just för tillfället . Kikar lite på äntligen hemma . :)


Igår klarade jag inte av värken i magen längre , så åkte upp till förlossningen i Eksjö . Fick göra Ctg , och UL .
Allt såg bra ut, inga regelbundna värkar ,vilket är bra :) lite förvärkar dock , men det hör till + att det börjar ju blir tungt nu när man har 2 i magen. Man säger ju att när man är i vecka 30 är man fullgången som när man väntar en i vecka 40 , så ja det är ju tungt nu måste jag säga.. Och tvilling 2 gillar att sparka på kanten av min livmoder sa läkaren . men det bästa av allt när jag gjorde UL var att hon kunde se att tvilling 1 verkar ligga neråt med huvudet . Det var nog det bästa med att jag fick göra UL =) hoppas hoppas den ligger så nu till den 8e , för sen lär det nog inte finnas så mycket mer plats att vända sig på .. SÅ håll tummarna..
Men ja , till magärken . Urinvägsinfektion igen . BLÄÄ . fast det är bara 2a gången jag får det denna gången under graviditeten , hade ju det 4 eller 5 gånger när jag väntade Tindra + att jag fick ligga inne på sjukan . Men hoppas det släpper . Har så fruktansvärt ont i magen än .

Tindras faster och hennes sambo tog med Tindra på tomtesmyg idag , taack :)
Fick lite egen tid , skönt. =)

Ja just det. igår när jag var uppe på förlossningen träffade jag Jessica och Otto och deras nyfödde lille Olle . Super sööt :) han har ni lyckats bra med gumman. och när man får se små söta bebisar så blir man ju bebissjuk till max..


Längtar till torsdag då jag ska adventsstäda här hemma :) Och sätta upp mina fina stjärnor och allt sånt. MYYS! Bara lite snö och sol som fattas . Och på söndag ska vi ner på julmarknad + att jag fyller 21 år .

Nehe dags att vara lite social här hemma kanske!
Imorgon blir det mysfrukost med Sanna panna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback