29 veckor :)

Godkväll :)
Har precis kommit hem från en heldag i jkpg , fan så mycket folk . Lönehelg och allt. :/
Surt att jag inte har fått min lön, kommer på tisdag .
Men då ska jag bli fin i håret hos frissan :D Längtar för nu är det så tråkigt..

Jag har handlat 2 mössor till overallerna till mina små bebisar som ligger i magen :)
Har fortfarande en massa att köpa , men en bra början iaf :) Tänkte jag skulle köpa lite nu när jag får lön .
Lite första kläder till bb och sånt , vill ju inte köpa på mig alldeles för mycket dom växer som bara den i början.. :)

Ska iaf åka och kolla på barnvagn på onsdag kväll :)
Har nog sålt våran nu iaf ? :) Cicci skrev igår att dom hade bestämt sig iaf :) KUL =)
Sen ska jag köpa lite påslakan till vagnen , täcken och kuddar har ju svärmor köpt i Ullared . Undra om det tillhör babykvällen på onsdag ? hoppas . Vet iaf vad jag vill ha uppe på babyproffsen :)

Och min lilla sessa har fått en ny säng nu också , första natten gick super bra att sova i den , men dom 2 sista som har varit har hon sovit väldigt oroligt och kommit in till oss och lagt sig ? känns ju väldigt konstigt eftersom hon ALLTID har sovit i sin egna säng sen hon föddes och sovit hela nätterna . Hoppas bara det är för en kort period , annars kanske vi får ta in spjälsängen igen ? :/ fast jag vill ju inte det eftersom vi ska behålla denna och måla den vit ? aja det löser sig..

Och nu har nästan alla mina vänner som väntar sitt andra barn fått sina små bebisar .
Idag fick även Emelie och Daniel en liten sessa . Grattis till er :)
NU börjar man ju längta ganska mycket efter mina små egna .. Har ju gått in i vecka 29 nu , känns som en evighet. fast en del får ju tidigare när det gäller tvillingar så ja vi får väl se när våra hade tänkt att komma ut i stora vida världen :)

Nehe nu ska vi krypa ner i sängen och kika på Wallander Prästen :)
Så natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Cicci

Lugn, vi SKA köpa den. ;) Vi kan nog ordna de i veckan. Ska prata med mannen här hemma.



Hoppas de har massa annat än bara barnvagnar på Babykvällen, för jag vill dit o glo. Men inte på barnvagnar. Haha.



Nu får alla barn, tror de är förlossningsmarathon på G. :D Men jag tycker våra kan vänta till januari. Så dom slipper fylla i dec. Hehe.

2009-10-26 @ 09:03:50
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ja, de började vid 18 va?

Ja, bilbarnstol måste vi glo på.. Vi funderar på o hyra första halvåret, men vet inte än..

Har du bestämt dig för en vagn då? :)

Täcken o sånt måste vi också köpa, men jag ska till Ullared på lördag, så de får nog vänta tills dess skulle jag tro. Hehe.

2009-10-26 @ 18:36:23
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback