LAT!

Godmorgon!
Idag är det onsdag och jag är ledig till 21.15 ikväll :) ska jobba natt , sovande natt så det ska bli skönt :)
är lite smånervös faktiskt över det , fast det ska nog gå bra :)


ÅÅ egentligen borde jag städa . Men jag orkar inte :( känner inte alls för det.. MEN BORDE!
Har iaf haft en jätte mysig morgon med min lilla sessa . Vi har suttit i soffan och hon har druckit välling , läst lite böcker . och även målat!
Ser ju ut som att det ska vara fint väder idag med , så vi ska nog gå ut och cykla en liten runda tror jag nog allt och även gå till lekparken. Och borde även duscha haha. men fy så lat jag är just nu.. ;)

Imorgon ska vi på ultraljud igen . Ska få se mina prinsar/prinsessor ;) vad tror ni att det blir ?
Hoppas även på att jag får reda på andra könet, är så nyfiken . Första barnet ville vi inte veta , det var ju sån spänning men nu känns det som det kan kvitta faktiskt. vill vara lite mer förberedd med saker och ting denna gången =)

Idag ska kanske Cicci och hennes man komma och kolla på barnvagnen, hoppas dom köper den :)
Vi ska ju på babykväll den 28e och då ska vi nog köpa en tvillingvagn. Blir nog en babytravel . :)

Igår var även svärmor i ullared. Köpte kuddar, täcken och madrasser :)och lite annat smått och gott.
Jag vill också hinna åka dit , men när??


Nehe nu har jag bestämt mig. Dags för att ta tag i städningen =) Damma , dammsuga och torka golven .
Sen ska jag laga mat , och idag är det bestämt att det ska bli pannbiff , sås och potatis . Bäst att lyda orderna i detta hus :)

Nehe ha det så bra...
Saknar redan mina vänner . <3

Kommentarer
Postat av: frederica

Vi kan väl åka till Ullared ihop ? :) Tänkte åka efter att Noah fyllt nån gång .. så i början av nov, ev början av dec...



Puss

2009-10-21 @ 19:05:49
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: frederica

Men de är väl självklart att jag frågar dej gumman :)

Skulle ju bli skit roligt om vi åkte ihop!

Dumt bara att jag inte riktigt vet när jag kan än. Men förhoppningsvis nu i november, i december lär man ju knappt komma fram där nere :þ Plus att din mage lär ju vara enooooorm då ;þ

PUSS ♥

2009-10-21 @ 20:21:22
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vagnen vart ju nice. :) Men vi ska bara bestämma oss också! Björn är inte jättesnabb, så du får nog ge oss (HAN) lite tid. Haha.



& jag ska till Ullared den 31:a. :)

yes yes yes.

2009-10-21 @ 22:07:33
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback