Snart!

Tjaa !
Idag har jag legat i sängen precis hela dagen . :/
Spydde igår kväll , i natt och idag på morgonen . Men nu mår jag prima igen.
Tror inte att det är magsjuka faktiskt. Spydde några gånger förra veckan. Tror det beror på graviditeten. :/
Bara jag slipper det mer. När jag väntade Tindra så spydde jag ju varje morgon i 9 månader.
Och nu har jag ingen lust att må dåligt varje dag :/

men nu till lite roligare saker..
Mitt lilla hjärta fyller 2 på söndag! Så imorgon ska jag fixa massa saker..
Johans syster har fixat en tårta :) Johans mamma fixar smörgåstårta.. Och jag och min syster ska baka lite imorgon..

Sen ska jag fortsätta städa. BLÄ! Började igår med köket och vardagsrummet och det var det värsta jag har varit med om. Torkade nog vårat köksbord 111 gånger utan att det blev rent.. och torkade alla jävla lister och dammade överallt.. Jag dammsög och torkade golvet .
Ska upp och fortsätta lite ikväll och imorgon.. sen ska vi äntligen flytta hem :)
Toaletten blev så jävla snygg :) Dock har vi fortfarande ingen dusch, eller handfat.
Men på måndag kommer duschen :) Den var visst lite försenad och handfatet kommer väl om några veckor. Men det är väl inte hela världen.. vi klarar ju oss med handfat i köket så länge , men utan dusch klarar man sig inte länge.. Inte jag iaf..
Och idag eller imorgon kommer vår fondtapet upp ihallen :) blev väldigt fint med golvet och det andra som är klart än så länge :)
Igår kväll kopplade älskling och putte in elen i både hall och på toaletten. Så jag måste kika in det , Johan sa att det blev jätte fint :) Å jag längtar att få komma hem till mitt hem/vårt hem :)


Jaha livet rullar på , går in i vecka 27 imorgon .
Ska på UL den 22 igen . Längtar lite. Nu har dom växt massor sen sist känns det som och det börjar bli trångt i magen också.. Varje kväll när vi ska gå lägga oss så börjar dom sparka och ha sig. Men på dagarna är dom lugna och sover ? Måste vara för att jag rör mig så mycket på dagarna.. :)

Nu måste vi börja köpa lite saker . Börja känna lite småpanik . Massa som ska inhandlas.
2 barnsängar ,
en barnvagn ,
Overaller,
Mössor ,
små vantar ,
Kläder,
täcken (till både spjälsäng och vagnen)
påslakan (också det till spjälsäng och till vagnen)
kuddar (och även det till spjälsäng och vagnen.)
en ny badbalja
alla små tillbehörigheter som man behöver till barn som tex inotyl salva (ni som är gravida denna salvan är jättebra till små röda barnrumpor) badolja och såna där saker..
Ja och sen kommer det tillkomma massa det är jag säker på . Men lite av min lista...

Nehe nu ska jag gosa med min sessa som precis kom hem..
Ha en trevlig dag .


Kommentarer
Postat av: frederica

Åh va roligt att ni snart flyttar hem igen ")



Shit, att hon redan är två år ")

Och Noah är snart ett år... tiden går väl ändå för fort ?

Eller de kan väl inte du hålla med om som går och väntar på två små i magen*



Klaga inte på att dom små busar i magen nu .. du kommer snart sakna de igen ;)



Puss på dej . Hoppas vi ses snart?

2009-10-08 @ 19:58:30
URL: http://villavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback