Kalas!

Godkväll.
Nu sitter jag och älskling hemma i vår soffa. :)
Är helt slut. haft kalas mer eller mindre hela dagen. :)
Först upp tidigt för att åka hem och städa det sista, sedan snabbt hem till mammsen och duscha och sen kom sanna med sin man hem till oss och fikade och Tindris fick fina presenter tack*
Sen fick Tindra sova en liten stund och jag fixade lite med det sista innan det var dags för kalaset.
Marie och Calle kom tidigare och grattade Tindra för att Calle skulle iväg och jobba sen.
Halv 4 var det dags för dom övriga gästerna =) Tindra blev jätte glad för alla sina presenter.
Dock gladast över sin cykel . Hon älskar att cykla så nu lär vi ju få vara ute jämt med henne :) min sessa är så duktig.. <3
Svärmor hade fixat jätte goda smörgåstårtor och Maries jobbarkompis hade fixat en jätte fin tårta med katter (Tindra älskar katter nu för tiden) sen blev det lite annat gott till också =) Så verkligen tack för alla presenter som Tindris har fått .

Imorgon ska hon ju få paket på sängen av mig och Johan. Det är ju faktiskt imorgon hon fyller år så =)

Japp och nu var vi äntligen hemflyttade igen. Så underbart skönt..
Fast allt är ju inte klart riktigt.
Men toastol har vi , vilket är viktigast för så många gånger som man får gå och kissa nu när man är gravid.. :/
Sen i början på veckan kommer duschväggarna upp och så kommer även blandaren hem. Johan nöjde sig inte med en vanlig utan skulle ha en ny design som har kommit ut som är svart eller något sånt. Blir säker skit snyggt vad vet jag :)
Kommoden får vi vänta på ett tag till , men det gör ju inget. Nu bor vi äntligen hemma , och våran lilla Kitty är nog överlycklig över det för hon ligger mellan mig och Johan nu och spinner så gott <3

Btw så börjar det trycka på neråt lite, hoppas verkligen inte det kommer att sätta igång snart :/
Börjar bli orolig.. Men det är nog för att jag har städat så mycket nu det sista.. Måste vara det..
Men jag har iaf köpt det första till mina små bebisar dock inget kul , men något bra . En badbalja med ett stativ så man slipper ligga på alla fyra för att bada dom små :) Jätte nöjd. Skötbord har vi ju sen Tindra så det får gå =)
och den 28e ska jag på babykväll på leksakslagret här i stan. Dom säljer ut barnvagnar. Tvillingvagnar som är så jävla dyra annars , men nu var det ju 09 modellerna och dom var inte så dyra. Får ge det en chans iaf och åka och kika =) Har ju varit inne på emmaljungas twin city cerox . För jag har verkligen älskat min vagn jag har haft...
MEn nu är det dags att sälja den. Hoppas kanske att cicci vill köpa den annars får jag lägga ut den på blocket :)


Nehe nu ska jag fortsätta att mysa med min underbara man innan det är dags för sängen vilket också blir snart för jag är helt slut efter en dag med kalas :)
ha det så  bra , och ha en underbar lördag .


Kommentarer
Postat av: Cicci

Babykväll den 28? De borde du inte berättat, för då kanske vi åker dit o hittar en barnvagn. ;P Haha. Försökte förklara färgerna för Björn, men han rynkade mest på näsan.. Haha. Ska försöka dra ur hans tumme, så vi kan komma o titta på den, så vi kan lägga ner idén om det inte är som vi tänkt oss. jobbiga är att han jobbar dag och jag mest kväll. Nästan aldrig lediga tillsammans. :(

+ att han inte är känd för att vara snabb, för han velar nåt så fruktansvärt i ALLT. (De kan ta en halvtimme i affären innan han bestämt vilket bröd han ska köpa!) Hahahaha.

2009-10-12 @ 09:42:24
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Så de är bara barnvagnskväll? Trodde de va andra saker också? (Jag som aldrig knappt vart inne på leksakslagret vettu har noll koll! Haha.)

2009-10-13 @ 09:54:14
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback