Onsdag!!

Goddag .
Jag sitter hemma och har faktiskt väldigt tråkigt :(
Jobbar men har haft rast från halv 11 och har det enda till halv 2 :( Suck och stön .
Bättre man jobbar på så man hade kunnat sluta tidigare ist..

Men idag ska vi äntligen åka och kolla på barnvagn . Jippey =)
Börjar ju bli dags kanske? jo för på fredag går jag in i vecka 30 :)
Och ultraljudet i torsdags gick mer än bra :) hihii. Den ene vägde runt 1200 gram och den andre 1150 eller något sånt . :) så dom växer precis som dom ska och allt såg jätte bra ut , men det är små vildar . ;)

Och trångt börjar det bli i magen . Men ni som undrar om det är tungt med 2 , så tycker jag faktiskt inte att det är någon skillnad än så länge . och tur är väl det ?
vi har äntligen börjat prata om namn och vi är väl mer eller mindre överrens nu. HÄRLIGT :)

Och badrummet ja , det går sakta och inget framåt alls . Är så trött på detta .
Men jag har ett litet krav som jag hoppas Johan verkligen håller . Men det kommer bli helt kalas snyggt när det är klart allting ..


Nehe om man skulle göra sig lite lunch innan man börjar jobba . Har inte gjort någon som helst nytta idag .
Men imorgon på min rast ska jag STÄDA här hemma .
Sen är jag ledig hela helgen , underbart . och på tisdag ska jag träffa läkaren. Tror nog han kommer att sjukskriva stackars mig . MEn usch jag vill inte , och alla bara säger att jag ska ta det lugnt , jo men det gör jag , men ska jag gå hemma i 10 veckor och inget göra ? fy och blä . då kommer nog troligen förlossningen starta tidigare det får jag för mig iaf..


aja nehe nog tjatat för idag tror jag .

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jo, lär väl bli att vi hyr första också..



Värst vad ni får reda på mkt på era UL. Jag vill också! :P Och överrens om namn, skönt! :) Får vi en pojk, så får han heta namnlös. Haha.



Åk till Ullared då! Jag längtar som bara tusan. Haft detta planerat i åratal känns de dom, men på lördag, äntligen!



Yes, syns nog ikväll då, ja. Kan ju försöka få ur Björn ett svar om när vi ska köpa vagnen tills ikväll då också! ;)

2009-10-28 @ 12:53:40
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback