På bättre humör :)

Godkväll .
idag är jag på bättre humör än vad jag var igår. :)
Jobbigt det här med graviditetshormoner.. Men det går snart över !

Jaha jobbade bara till halv 2 idag , så då hämtade jag min lilla sessa. :)
Vi har målat , lagat middag , och så har vi lekt med hennes dockor och läst böcker :) bara haft det mysigt helt enkelt =)
Imorgon jobbar jag till halv 2 också , och då tänkte jag att om det inte är för jävla kallt ute att vi ska ut så Tindra kan få cykla på sin cykel ute. är ju så trångt här inne , och hon tycker det är super kul min lilla sessa..

Helgen är planerad , på fredag börjar jag jobba kvar i 8 till kvart i 4 , sen 17.05 till 22.15 för att sedan vara ledig hela helgen . PÅ lördag ska jag Sanna och Lotta åka till jkpg , och shopa upp alla pengar jag äger, "det är inte mycket det inte" men får fjäska lite för min lilla babe så kanske man får några extra slantar..
Måste köpa vinterkläder till Tindra nu. ETT MÅSTE för det är ju iskallt ute..
Ska iaf bli helt underbart att få umgås med mina vänner. Anna saknas ju ,  men hon får frysa i Norge ist ;)

Nehe nu har älskling tänt en brasa så underbart skönt =)
Ska spela en omgång kort för att sedan krypa ner jämte varandra och hålla värmen :)

ha det så bra .
BTW såg en ful gris idag, trodde inte riktigt det var det . men så fel jag hade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback