Suck!!

Godkväll .
Nu sover sessan min så sött. Har badat och myst nästan hela kvällen hon och jag. <3
Dagen i sig har varit bra , först jobbade jag mellan 8-13.30 för att sedan träffa Sanna panna :)
Åt på vägkrogen och gick lite på stan. Mysigt .
Sen åkte vi hem till mammsen och har målat , badat och bara myst Tindris och Jag <3

Har spelat lite kort med mamma och Johan . och kollar även på idol .
Ska väl gå lägga mig om en stund tror jag . Skit trött . och mår så där konstigt i kroppen..
Är så fruktansvärt trött på att vara gravid . Går in i vecka 26 idag , börjar kännas i min rygg .
Men än behöver mina små hjärtan inte komma till världen .
Vill gärna bli klar med vårat sovrum och Tindras innan . Vill inte bo i massa renorveringsobjekt igen som vi gjorde när Tindra kom till världen..

Men nu är kakel och klinker lagt på toaltetten . Fogas har det gjort idag också =)
Skithus stol är köpt , duschen är köpt men kommer inte förrän om 1 vecka. SEGT.
Handfat har vi dock inte köpt än. Men det kan man faktiskt leva utan än så länge.. Vi är lite oense om vad vi ska ha. Hel vitt , eller vitt med granitgråa luckor ? jag tycker vitt med granitgråa luckor . Kan ju bli så tråkigt med helvitt eftersom väggarna är helvita också ;) men på måndag måste jag ha bestämt mig för då ska det inhandlas och även det lär väl ta en vecka innan vi får hem..

Klinker är även lagt hallen , nu ska detbara fogas . Beställde tapet idag som kommer på måndag och väv blir det med silver/vit färg. Tror det blir snyggt faktiskt.
Men nu vill jag att allt ska bli klart.... >Vill som sagt komma hem till mitt hem .
Sitta min soffa , sova i min säng. ja allt sånt dära som man bara gör hemma i sitt egna hem . :)

Imorgon ville min kusin Emma ta hand om Tindra , och ja visst . Varför itne ? :)
Då hinner jag ju städa hemma för det ser ut som fan och dammigt så in i.
Nu lär det ju inte bli så mycket damm mer iaf :)

NEHE nu är jag trött ! Ha en trevlig helg .
Tindra du är mitt ljus i vardagen!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Låter bra! Vad ska ni ha för vagnen då? Alltid bra o veta priset först. björns pappa ska ju betala, så de måste väl disskuteras med han först :P



Oj, inte köpt nåt? ;)

Hur har du kunnat låta bli? Haha.

Jaa, de är ju inte långt kvar nu, så sätt igång och handla..

2009-10-06 @ 10:41:06
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, ska JAG lägga ett bud? Äh, en köpare vill ju alltid komma undan så billigt som möjligt.. För vi har ju itne tänkt oss nåt jättedyrt, som sagt. Så bättre ni kommer överrens om ett pris, så får vi se om de är i den prisklass vi tänkt oss. Vill ju inte komma med skambud. ;) Va va de för vagn ni hade, sa du?



jaha, ojdå.. Tur att de verkar gå bra nu då!

Nejmen, surt o ha fixat allt o så blir de fel!

Men, vet du vad de är för kön då? Ville du veta? :) & vad ville du helst att de blev?

2009-10-06 @ 19:24:02
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Okej, googlade på emmaljunga city cross -07 o de verkar som om de ligger runt 2.500 ungefär..



Björn tror stenhårt på en pojke o kallar han för gubben o grabben o allt vad de är. Så jag måste bara gå emot honom o säga att de är en tjej. Men jag har faktiskt inte en aning.. Vi va ju på UL redan v 16, för de verkade inte stämma med sista mensens första dag o sånt, så de backade ju 10 dagar.. Så på UL fick vi inga ledtrådar. Men jag vill inte veta. ;)

2009-10-06 @ 21:56:44
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback