Underbart <3

Godkväll ..
Helgen har varit mer eller mindre underbar eftersom mina älskade vänner har varit hemma i Vetlanda och umgåtts med mig hela lördagen :)
I fredags jobbade jag , fick jobba över lite på kvällen , men slutade ändå skapligt så det var hem och lagade tacos och mös med min lilla familj. Sen körde Johan ut Tindra till sin farmor eftersom både jag och Johan skulle upp tidigt i lördags .

Så igår var jag , Lotta och Sanna i Jkpg och handlade lite :) Jag köpte termobyxor och en vinterjacka till Tindra. Och sen köpte jag 2 bruna söta små overaller till tvillingarna <3

Börjar väl handla lite smått nu, är ju i vecka 28 så det börjar ju närma sig med stormsteg..
Jag börjar också få lite panik över denna j*vla barnvagn jag måste köpa mig. Alla snygga är ju så satans dyra. vill inte köpa en dyr barnvagn igen . FÅr ju ändå inte igen pengarna..
Men det lutar väl mer och mer åt en babytravel . Dom hade ju bra priser uppe på leksakslagret den 28e får väl lita på Lina :)

Idag har jag jobbat , men bara 8-13.30 . Väldigt sköna arbetstider faktiskt.
Har full vecka denna vecka med , blandannat ska jag jobba natt på onsdag. Hoppas det kommer gå bra :)

Saknar redan mina söta vänner .
Det känns så bra när man umgås med er. Ni är för himla bra ,vet ni det ? =)


Ska nog ta och krypa ner i sängen faktiskt . Blev ju dock inte många timmar sömn i natt.
Graviditetshormoner och jag går verkligen inte ihop. För fy fan så jävla tjurig jag kan vara.. :/
Men jag blir så jävla trött på folk som bara inte kan förstå att en del har sambo, barn och hus och dessutom väntar 2 till ?
Varför ska man hålla på att skriva massa jävla sms för? ja kalla mig löjlig . Kansske jag är då men det skiter jag i . För just nu tänker jag bara på mig själv i första hand !!  eller ja TIndris först , men sen jag!!



Nehe dags att göra något annat!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tänka på dig själv o de TRE små (twinsen o Tindra!) gör du så rätt i. Fortsätt med de. :D

2009-10-19 @ 20:52:03
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Lotta

du är med alldeles underbar nina! va så mysigt att få träffa dej känns på bäbis mage å att de sparkade med:)



Du är GULD värd!



och nina man får va arg ;)

2009-10-19 @ 21:29:34
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback