24+0 :D



Uträkning utgår från dagens datum: Fre 25 sep 2009.
Din graviditet startade Fre 10 apr 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 24 apr 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 169 av 280. (60,4%).
Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 0 fulla dagar (v24+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 14 jan 2010
Du har 111 dagar kvar till beräknad förlossning.


Redan v 25 . ojj vad tiden går snabbt . :)
Är ju redan en riktig liten flodhäst också. haha.
Och nu är det mer eller mindre ett måste att köpa mammabyxor för nu får jag snart inte igen gylfen längre.

Ja som sagt Tindris är med Marie och Calle nere på Öland. Dom hade massa saker dom skulle göra så dom lär nog få det mysigt :) Men saknar ju redan min sessa lite. Men det jag vet ju att hon har det jättebra så egentligen ska jag bara njuta av att få ha lite egentid. :) Väntar på att Johan ska komma hem . Då ska vi äta smörgåstårta som mamma har gjort. mmm så gott =) sen efter det blir det idol och en väldans massa mys..

Imorgon blir det nog en hel dag i jönköping , måste köpa klart det sista till badrummet .
Dagen imorgon avslutas nog med en mysig restaurang och bio <3
Söndag blir det jobb , dag för en gång skull :) sen på kvällen blir det krukparty hos martina . ska bli lite kul att se vad dom har .


Nehe nu ska jag gå och göra något åt min förbannade huvudvärk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback