4 månader kvar!!

Nu var det fredag igen , och det är ganska efterlängtat =)
Jobbar kväll ikväll igen , även gjort det onsdag , torsdag och idag också då .
Sen är jag ledig hela helgen. Underbart underbart =)
Och Lotta är hemma så imorgon ska vi gå på stan en stund och fika :) mys..

Huset , ja det går sakta men säkert framåt.. Gipsen är uppe på väggarna i både hall och toalett..
Nu väntar vi på våra innedörrar som ska komma idag hoppas jag =) så ska Johan sätta dit dom i helgen så att brantås kan komma på måndag och lägga den förbannade mattan eller vad det var.. sen kan Johan lägga ner värmegolvet och sen kan dom komma och lägga igen det eller vad Johan snackade om.
Börjar se ett slut på detta. Vill hem till mitt hem , till mina kissar .. Och lilla Kitty är ju så mysig varje dag jag kommer nu, hon brukar ju ligga och sova jämte oss på nätterna , men inte nu.. :/ stackare..
Visst är det skönt att bo hos mammsen och pappsen , men bara för ett litet tag tack..

4 månader kvar nu, och jag har inte köpt en pryl än? usch . vet inte vart jag ska börja.
2 spjälsängar till ska köpas, en tvillingvagn eller en trillingvagn? jag vet inte . Tindris är ju ganska liten än. Hon orkar ju inte gå längre sträckor.. Men det lutar väl åt en tvillingvagn med ståbräda+ en liten sulky till Tindra ..
Kläder , ja vart ska man börja..  visst har jag massa kläder kvar från Tindra. Men frågan är om det blir 2 små tjejer , eller 2 små pojkar eller kanske en av varje ? Jo jag vet ju lite vad tvilling 1 blir , men tvilling 2 . ? ska på ultraljud på torsdag nästa vecka.. tror jag ska ta reda på 2an också.. fast jag vet inte.
Men jag tänkte jag skulle ner till stan nu och kika lite. Måste iaf köpa 2 små overaller och mössor.. Lite strumpor också kanske..

Denna graviditeten är så olik den första.. Med Tindra mådde jag dåligt i 9 månader. Nu mår jag väl ganskabra måste jag säga , förutom lite ont i ryggen. Känner av lite på morgonen men när jag har ätit frukost så mår jag toppen :) Med Tindris kunde jag knappt borsta tänderna ? ja så olika graviditeter..


Har inte hunnit träffa min sötnöt på hela veckan typ. Bara nattetid.. BLÄÄÄ!
Men nästa vecka jobbar jag bara dag så då ska vi väl få lite tid ihop tror jag.
OCh jag har nog världens envisaste och tjurigaste dottern i hela världen skulle jag tro..
Får hon inte som hon vill , ja då lägger hon sig på golvet och skriker.. Trotsar mot sin mamma är hon bäst på ..

Nehe nu ska jag göra mig i ordning lite för att sedan gå ner till stan och shopa lite .
Måste ju köpa mig ett par mammabyxor nu . kommer snart inte i mina byxor längre..
Ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Kommer SNART inte i dina byxor längre? Jag har inte kommit i mina de sista två månaderna, så de är bara leggings o mjukisbyxor än så länge. (Har köpt ett par mammamjukis o ett par mammaleggings dock.) Men de känns så fult. ;P Haha. Men de är väl dags snart. Ett par jeans eller nåt bör man kanske införskaffa sig. Skrev en lista på allt vi behöver köpa innan bebisen kommer o gud, va lång den blev. Vi borde sätta igång. Haha.

2009-09-18 @ 09:21:50
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

De är lurigt de där med hjärtljuden. Min kompis hade över 145 på sista besöket hos BM, men ändå blev de en pojk tillslut. Dom säger ju att man kan se de på kulan också. Blir man bred på sidan också så ska de väl vara en tjej? & får man bara kula framåt så ska de väl va en pojk, tror jag.. & om man får en svart sträng så min jobbarkompis att de definitivt va en pojk. :P Men jag har ingen sån. Hehe.



Jag struntar i o höstpynta. ;P I morse fick jag redan julkänsla. (va uppe med B 20 över 5 o åt frulle! Kolsvart ute.



Björns pappa har lovat o köpa vagn till oss, så vi har faktiskt inte börjat kolla än. Vi vet bara att vi int tänker köpa en ny för flera tusen. Känns bara onödigt! Du får de ju lite krångligare med vagn ju. Till 3. ;)

2009-09-18 @ 09:41:00
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Cicci

Beror på. ;) Vet inte alls vad vi är ute efter. Har knappt disskuterat den saken. Kan du inte skicka en bild på den? & vad ska ni ha för den?

Du kan skicka till min mail: [email protected]

Så ska vi se fall de är något som faller oss i smaken. Gubben här hemma är seg på o bestämma sig också, så de lär dröja innan du får ett svar. ;P Men vi får se.



Ja, lila, ja, men de hade jag mest som standadfärg. Vi flyttade ju in 1 aug, så de bara blev direkt. Hehe.



Snurra ett halsband över handen? Whaat? Haha.

2009-09-18 @ 10:24:36
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: frederica



Jag tycker ni ska satsa på tvillingvagn med ståbräda. Och så en sulky till Tindra :)



Åh vet du va bebis 1 är ? Nyfiken *



Jag har massa mammabyxor hemma, du kan ju låna om du vill ?



Jag & Noah behöver någonstans att vara idag , så hör av dej om du får tråkigt :)



PUSS på sötaste Nina!

2009-09-18 @ 10:26:36
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: Sofia*

Jag tror att de e en pojk och en flicka...

2009-09-18 @ 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback