Är på mega dåligt humör!

Usch är på jätte dåligt humör och vet inte varför egentligen.
Har väl inget att vara arg över .. Eller joo, massor..
Är trött på att vara gravid , trött på att ha en envis och trotsig liten dotter, trött på att jag och Johan aldrig hinner ses mer än nattetid... detta huset tar kål på oss tror jag... :(
Trött på att jag knappt har något jobb heller... BLÄä för alltihop idag..


Och mammas och pappas tvättmaskin har gått sönder , och ingen reparatör kunde kolla på den förrän Onsdag , hallå jag behöver tvätta nu och inte på onsdag..... Och hemma hos oss finns ju som sagt inget vatten som är på..


Men har iaf hunnit träffa Anna idag vilket var jätte kul :) verkligen saknat dig gumman.
Inte setts på flera månader..
Sanna träffade jag ju i helgen också , vilket var underbart.. Mina vänner , saknar er så mycket..
Flytta hem till mig igen.. <3


Nu väntar jag på att idol ska börja för att sedan krypa ner i sängen och hoppas på en bättre dag imorgon helt enkelt...
Vilket negativt inlägg det blev idag också då. Men nu har jag inget mer att skriva om..


Kommentarer
Postat av: frederica

Gumman då... kramar om



Ne, hus är inte alltid så kul. Men åh så mysigt de kan va ibland, eller hur? =)

Och att vara gravid är tungt, kanske dubbelt för dej..men de kommer vara värt de! Just nu har vi fullt upp, men när de släpper här så ställer jag gärna upp på att vara barnvakt så du får lite tid att ta hand om dej själv på =)



Pusspuss

2009-09-14 @ 20:14:45
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: Cicci

ja, jag vet redan hur jag ska julpynta hemma. ;P

Jag har för mkt fritid med andra ord. Haha.



Hjärtljudet låg på 134 o de sa hon va bra, så vi får väl lita de på. ;)

2009-09-17 @ 10:22:09
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback