Blä för allt..

Helgen som har varit har gått med raskande fart förbi.. :/
Precis käkat tacos med mor,far och älskling .
Har inte träffat Johan alls mycket denna helg . FY och BLÄ för det .

Och jag blir så trött på alla som säger att det är väl jätte bra att Johan är i huset och håller på .
Ja visst är det det , men han är ju en familj också? . Man måste tänka lite på den också..
Inte bra för varken hjärnan eller kroppen att jobba från 7 på morgonen och komma hem efter 22 på kvällen .
Knappt inga timmar sömn . Det är faktiskt inte konstigt att folk går in i väggen tyvärr...
Jag är trött på det här , trött på all renorvering .  Jag vill ha hem min Johan, jag vill att vi ska vara en familj som hittar på saker med varandra och kanske göra något på huset någon dag men inte i flera veckor.
ja nu låter jag väl negativ . Men låt mig vara det . Gravid och trött är jag . Och mitt humör är inte så jävla roligt att tas med nu heller . Usch ..
Verkligen tusen tack till min kära mor och far som ställer upp så mycket på Tindra så jag får vila emellanåt.. <3

Längtar även till UL på torsdag och då går jag även in i vecka 25. Tiden går ganska fort tycker jag.. :) Och tur är väl det tror jag..

jaja nog tjatat om det .
Träffade älskade Lotta igår :) Fikade och hann gå en runda på stan och sedan fick jag gå till jobbet.
och ja ,jag skulle vart ledig . Men dom ringde 10 över 2 i fredags och jag kunde inte säga nej. Fast jag tycker det är ganska skönt att gå till jobbet , det är då jag får min egna lilla tid.. Och nu när Tindra är i sin värstaste trots någonsin så kan det vara skönt att komma till jobbet för några timmar. :) Hon är inte lika trotsig när jag inte är med i bilden. Konstigt nog.Men det är väl för att testa sina gränser när jag är i närheten ..
Min lilla sessa , trotsig och envis . Men jag får väl nöja mig med att det inte bara är jag som har dom problemen :)
Hon är ju trots allt min sessa som jag älskar överallt annat på denna jord..<3

Nehe nu ska jag fortsätta att sakna min man.. och mysa med mor och far i soffan framför tvn..

Kommentarer
Postat av: Isabelle.

Man får va negativ ibland Nina :) Ibland är inte allt guld o gröna skogar, och gå har man rätt o va lite nere! Kramar i massor *

2009-09-21 @ 12:06:05
Postat av: lotta

tack nina ! du är bäst!

2009-09-22 @ 19:48:02
URL: http://lottasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha, joo, så intressant är den verkligen inte. ;P Men skriver man adressen på faebook under en dag, så brukar de vara en hel del som läser. ;)



Väntar fortfarande på bilder hörrö. ;P

2009-09-24 @ 10:26:18
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback