Blä!!!

Godkväll . Sitter framför tvn och datorn just för tillfället .
Tindra har badat och sover nu sött i sin resesäng.
Vi har ju flyttat hem till mor och far för några veckor framöver. :) Vilket känns lite konstigt men samtidigt helt underbart. Maten är fixad när man kommer hem från jobbet haha :) Sånt gillar vi..

Älskling håller på hemma i huset , asfalterar grunden och målar grunden i granit grått :) och sen är det dags att sätta dit mattan , dräneringen är klar :)
Dock fick vi en liten större chock idag när brantås kom och tog ut allt från badrummet , då var det inte fukt ? snustorrt överallt ? :/ åååå . så nu står inte försäkringsbolaget för detta.. och hur ska vi få fram alla pengar? Bläää . hatar sånt här.. Hade ju kunnat vara mögel och allt bara för att vi skulle ha fått ut det på försäkringen men icke sa nicke.. Var ju inte riktigt vad vi hade räknat med. Har ju massa andra utgifter nu ju..
Svärfar skulle fixa allt ,så nu håller vi tummarna =)

Annars består veckan av jobb, mer eller mindre varje dag + hela helgen.. =)
Ja jag borde inte tycka det är roligt att jobba men faktum är att jag gillar mitt jobb och jag vill gärna jobba varje dag , kanske inte på helgerna. eller iaf inte varje helg.. men är man timvikarie så får man ta vad man får..

Nehe nu ska jag nog krypa ner i sängen och invänta mannen min som är såå duktig :)
Och imorgon ska jag få lyssna på ´älsklingarnas hjärtan. :) ska bli mysigt , och på onsdag blir det Ultraljud igen..<3

Kommentarer
Postat av: frederica

Ne va tråkigt att ni måste stå för de själva. =(

De fick vi med (nästan allt iallafallen) bara för att badrummet va så gamalt..då står inte försäkringskassan för allt =(

Saknar dej tjejen! Kan du inte komma förbi snart?

Puss

2009-09-07 @ 22:30:41
URL: http://villavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback