Egentid.. :)

Heej .
Jaha då blev det jobb både igår kväll och ikväll . jag som inte skullejobba kväll denna vecka.
Men jag kan ju inte tacka nej när dom ringer :) Igår var vi ju på speedway så då gick kvällen fort :)

Jaha annars har dagen varit jätte bra . Tindra har inte varit trotsig alls idag :) så himla skönt .
Och sen har jag ju även hunnit hälsa på Emelie och lille Richard och hunnit äta lite mat i eksjö innan jag skulle på ultraljud =) och nu går det fortare för varje gång. Var klar på en halvtimme .
 
Men att det kan vara så mysigt med ultraljud ;) Jag längtar så mycket nu .
15 veckor kvar , eller som sagt tidigare kan det ju bli .. Men vi hoppas dom stannar iaf 13 veckor till :)
Läkaren jag hade idag var så himla bra med. Fick ju även veta vad vi väntar iaf en av dom :) hihi.
Fick ju även veta förra gången var det ena var men nu hade dom snurrat ihop sig och låg inte med huvudena neråt. Men dom har fortfarande jätte mycket plats att snurra och ha sig så jag behövde inte vara orolig.
Men det är ju klart man blir lite orolig eftersom dom har luggit med huvudena neråt innan och inte gör det nu.

Idag har även älsklingen lagt golvet i hallen , blev megasnyggt =) NU väntas bara att badrummet ska bli klart..
Och att mina tapeter ska upp i hallen , men först ska det spacklas lite till . Oo jag längtar så mycket..

Helgen blir lugn för vår del .
Tindras faster ringde innan och frågade om hon och Calle fick ta med henne ner till Öland över helgen.
och ja varför inte ? så på lördag har jag och Johan en hel dag framför oss bara vi 2 . :) och det kan vi behöva.
Först lite sovmorgon och på kvällen blir det bio antar jag och god mat . Längtar faktiskt.. =)
Och söndag blir det jobb . Men men .


Nehe dags att dra vidare till jobbet . Får ju inte komma försent..
Älskar min Johan , Tindra och dom 2 små busarna i magen <3

Kommentarer
Postat av: sanna

nina, du är bäst! jag har näst intill bestämt mig att komma hem nästa helg :) vi ses väl då?

2009-09-25 @ 15:28:35
Postat av: Therese och Henry

Vad skönt med en heeeeel helg egentid!! Ungar är ju underbara men ibland behöver man ju andas ut lite, och särskilt med två busar till som ni har på G... =)



stället vi ska till i Linköping heter crocus-mottagningen och adressen är www.crocus.nu så kika där om du är sugen. De gör inte enbart köns-ul så vi valde ett tillväxt-ul men de tittar efter könet om man vill =) de gör dom inte föör tidigt men jag tror inte för sent heller så kolla upp snart om du är sugen, men när jag bokade (gick att göra på hemsidan) så fanns det rätt bra med tider ändå =)



Hoppas ni får en riktigt trevlig och mysig helg! Nu blir det sängen här... =)

Kramar

2009-09-25 @ 21:49:46
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback