Hjärtljud :)

Torsdag kväll och jag sitter i soffan med tända ljus..
Varit sånt tråkigt väder ute idag, regnat och blåst en massa ...

Idag klarade jag inte mer av min tanvärk så ringde upp min tandläkare och jag fick komma 20 över 11 .
Sagt och gjort ,och dom drog ut min visdomstand. Tur att jag blev bedövad för fy fan vilka verktyg dom använde. :/ usch ja.. Men jag är som en ny människa igen . Kan äta och dricka som vanligt =) Tog en alvedon när bedövningen släppte så jag kände inte av det så det var underbart =)
Men jag var sur och tvär ett tag. Gjorde det på min lunch rast så fick ju inte äta något eller dricka.
Men nu har jag ätit lite och nu är jag på bra humör igen =)

Hann även städa på min lunch, lite onödigt kanske för på måndag kommer brantås ÄNTLIGEN och ska börja med vårat badrum så på söndag flyttar vi till mamma och pappa igen. Konstigt att behöva bo hemma.
Men skönt att det blir klart innan dom andra vill komma ut iaf =)
Så nu i veckan måste jag bestämma mig för kakel , klinker , badrumskåp , dusch och toalettstol haha. :)
Men vad kul det ska bli med nytt och fräscht badrum . Längtar så tills det är klart..

Älskling är på någon jaktmässa ikväll så jag sitter här i min ensamhet.
Men ganska skönt eftersom min dotter har varit så sur och tvär ikväll . Men hon hade visst lite feber strax innan jag hämtade henne hos dagmamma. Hoppas verkligen inte min sessa blir sjuk nu . Jag har ju faktiskt lite jobbdagar nästa vecka med , och skulle verkligen behöva jobba.. Vill ju jobba med . Inte så lång tid kvar nu jag lär få jobba. Ska till BM på tisdag och äntligen få lyssna på knoddarnas hjärtljud , och på onsdag blir det ett Ultraljud igen.. :) Ska jag ta reda på könen ellerinte, det är frågan . Och Sanna tycker inte jag ska göra det och hon har väl rätt . Det är ju det mysiga liksom :)haha. jaja . det tåls att tänka på .
Och nu vet jag varför inte Johan vill prata barnamn. haha :) han är för söt min lille älskling.. :)
Men jag har ju som sagt några i hjärnan..

Blir ju inget Gangstarparty på torsdag hos mig eftersom vi inte lär ha någon toalett och skitigt och jävligt lär det vara här.. Verkligen synd.. Dom har så mycket fina höstkläder.. :) men får la hoppas att någon annan har och bjuder mig , annars får jag beställa lite av Marie ändå.. Tur att Tindra har en snäll faster som ger henne lite kläder och ger mig rabatt ibland :) hha.

och som jag sa , bara Måndag och Fredag . och imorgon är det redan fredag igen =)
Ska jobba kväll imorgon , lördag blir det dop och söndag blir nog en slappdag med min kära familj..
Johan ska börja riva ut badrummet då med.. Men en sköna och härliga mornar i sängen ska vi  iaf ha :)

Nehe dags att göra lite nytta . Och jag har nog bestämt mig för lila i höst :)
*Var väldigt många som tyckte det. Får la köpa mig ett par svarta gardiner och göra kappor av så blir det inte så mörkt.. SÅ sorry Sanna , men turkost får det bli till våren igen :)

Ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback