Kärlek !

Godkväll , sitter hemma (hos mamma och pappa ännu) och kollar på idol .
Börjar kunna detta nu , känner att jag vill flytta hem till vårt , vårt fina hus nu.. :)
Har man en gång flyttat hemifrån tror jag det är svårt att flytta tillbaka hem , eller jag kanske har fel .
Men hur kul är det med en mor som tjatar ? haha. Jag kommer nog också bli en sån mamma tror jag :)
Golvet i hallen är lagt , mega fint :) har inte riktigt bestämt oss för tapeter än. Jag och Johan kommer nog alltid vara oense om allt , tråkigt nog.. Men tur att vi klarar av varandra ändå ;) hihihi.

I lördags hade vi en egen dag , egen tid. Hur skönt och mysigt som helst.
Först en välförtjänt sovmorgon , sen åkte vi till Jkpg . Handlade en sulky till Tindris , klinker till golvet i tvättstugan också väldigt fint :) Åt en jättegod middag på dragon i jkpg . Sen hem och gå på bio "Flickan som lekte med elden" en väldigt bra film måste jag säga :)

Söndagen bestod av jobb , och var på det lilla extra partyt hos Martina. Handlade dock inte mycket. 2 krukor som jag ska ha i hallen på väggen och en fyndkasse . Jätte nyfiken :)

Sen hem och invänta min älskade dotter och vad får man när hon kommer innanför dörren jo hon springer in i famnen och kramar och ger massa blöta pussar . <3 det är kärlek. Har saknat henne . har aldrig lämnat bort henne så länge förr. Men det hade gått jätte bra och hon hade varit jätte snäll. Så det känns ju bra för då vet man ju att vi kan lämna bort henne utan en massa problem så tack Marie och Calle för att ni tog med er Tindra så jag och min man fick egen tid. Det kommer bli ont om sånt nu framöver.. MEn det är vi själva som har valt det och jag älskar mitt liv. <3


Imorgon ska jag fika med Fridis , Johanna och Nathalie . Var länge sen vi träffades nu så det ska bli mysigt =)

Bara 13 dagar kvar tills min sessa fyller 2 år . Tiden går fruktansvärt fort..
Och ett stor grattis till Anna och hennes man till eran lille Theo.
Nu längtar man ju ännu mer på sina egna små liv . <3
Och vill ni veta så kunde inte Johan hålla sig utan frågade det första han gjorde om könen så nu vet han också .. :)

Nehe nu ska jag vänta in min sambo , är så grymt sugen på chips..
ha det så bra.. <3


Kommentarer
Postat av: frederica

Vi vill ju också veta ") hehe.



Puss. saknar dej

2009-09-28 @ 21:29:13
URL: http://villavita.blogg.se/
Postat av: Madde

heeej tjejen=)

jasås ni vet om vilka kön de blir =) trodde inte man fick veta de?kram kram

2009-09-29 @ 16:43:31
URL: http://laluzdelaluna.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hörrödu, inte konstigt att du är dubbelt så stor. Du har ju dubbelt så många. ;P

Mår du bra annars då? Inga graviditetsbesvär? :)

2009-09-29 @ 21:51:03
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback