Lördag kväll!!

Lördag kväll och här sitter jag och har inte mycket bättre för mig .
Eller jo ,jag har städat ur bilen lite snabbt, slängt en massa skräp som låg ute på altanen , plockat iordning lite i Tindras rum och dammsugit hela huset + altanen så nu kan man återigen sitta och ha det mysigt där ute :)
Min sessa ska sova hos sin farmor och farfar inatt :) ska bli skönt att få sova ut lite imorgon , fast i vanlig ordning vaknar man väl vid 8 av att man tror att sin dotter ska vakna :) haha . Kan aldrig sova länge när hon inte är hemma , förstår inte varför.. BOrde ju vara rena semestern . ? hm ja konstigt nog..

Idag har vi varit på Emils dop . och han skötte sig gallant i kyrkan . så snäll och glad så =)
Efter blev det smörgåstårta och fika som var gottigottgott :) Och Tindra i vanlig ordning höll låda.. Ja du käre..
jag hoppas innerligt att våra 2 andra små söta barn inte blir som sin storasyster. :) Visst det är inget ont i lilla Tindra , men hon är överallt och ingenstans.. Hon är precis som sin far var när han var liten.. =)
Ne men en trevlig lördag har jag haft =)


Nu väntar jag på att min älskling ska ta kväll så vi kan bara umgås han och jag..
Tror vi behöver det. <3  det har varit ganska så mycket just nu , och mitt humör är ju inte det bästa under graviditeten. Tur att han stannar kvar hos mig iaf . ;) hihih. 

Ja snart kommer jag vara stor som en jävla flodhäst, usch jag vill inte vara gravid längre.
Det räcker med den magen jag har nu.. Inte lätt att springa efter en vild 2 åring och vara en tjockis..

Och snart fyller min lilla sessa 2 också. Så stor hon har blivit. 2 år går grymt fort asså? helt sjukt.. Och snart blir hon även en storasyster , ja om allt går som det ska ! Men det hoppas jag att det gör .


ojj vilket långt och meningslöst inlägg.
Men nu kom min älskling in , så nu ska vi ta oss en tripp ner till staden och Johan i vanlig ordning ska köpa sitt jävla godis. :) haha. Ha en trevlig lördags kväll...
Anna , Lotta och Sanna ni är saknade här hemma.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback