Överlycklig:)

Jag är överlycklig , dom hittade en läcka i badrummet idag , efter mycket noga synande :)
Så det betyder att vi inte behöver betala ett jota för badrummet , vårt försäkringsbolag står för allting !
Vilket betyder tur för oss , vi har mycket annat att lägga våra pengar på .. hallen som vi ska lägga ner golvvärme och klinka , + nya tapeter . Tvillingarnas lilla rum och min sessas rum :) även vårat rum i källaren.. :)
Jag skrämde upp min lilla älskling lite förra veckan och han fick verkligen en spark i rööven :) ja så snart är ju hela dräneringen klar, eller ja dräneringen är ju klar. bara mattan som ska dit och fyllas igen :)

Igår när jag och Johan gick och la sig så levde bebisarna mer än någonsin sig i magen haha.
Och äntligen fick Johan känna små rörelser ! Tråkigt när det bara är jag som har fått känna sen vecka 15.. Men nu äntligen , och Johan blev överlycklig :) hihii...

Lyssnade även på de små livens hjärta idag. Bebisen nr 1 , "som bm och dom kallar den" hade 132 slag i minuten medans bebisen nr 2 hade 160 slag i minuten  :) Imorgon är det dags för ultraljud igen . :)

Nu har min sessa badat och gått och lagt sig.. och snarkar sött. :)
Ikväll börjar även idol , ska bli kul och se när en del gör bort sig medan andra blir stjärnor :)

Nehe nu ska jag göra mig några goda mackor och sedan vänta på att idol ska börja. :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, va mysigt.

Jag hinner aldrig säga till Björn när våran bökar runt.. Och säger jag till så lägger han dit handen, men då slutar den! :( Tråkigt för han..

2009-09-08 @ 19:41:30
URL: http://cem.blogg.se/
Postat av: Isabelle.

Mysigt :) Kram.

2009-09-08 @ 21:41:56
Postat av: sanna

så glad gör din skull vännen!

snart ses vi :)

2009-09-09 @ 07:44:12

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback