Torsdag eftermiddag ...

Torsdag eftermiddag :)
Har lagat lite mat precis , blev pasta med min goda pastasås med vitlök i , så sitter och trycker i mig nu .
Mega gott :)

Igår var vi på ultraljud , tyvärr kunde inte Johan följa med så tvingade med min syster haha :)
Men det var mysigt , och denna gången ville dom ligga still . Jag hade uppfostrat dom väl till denna gången tyckte hon som gjorde UL . Fick 3 bilder på mina små älsklingar =)

Har även jobbat varje dag denna vecka och hela helgen blir det .
Men nästa vecka har jag bara 3 kvällar tyvärr.. Fast då hinner jag ju träffa Anna på måndagen iaf :) VILKET SKA BLI UNDERBART. Ser fram emot helgen och nästa vecka + helg :)
Imorgon kommer Sanna panna hem så på lördag ska vi hinna ses , ett stort måste =)
Anna kommer hem på söndag så då är också ett måste att hinna ses på måndagen :)
Och till sist men inte minst kommer Lotta potta hem till nästa helg..  :) Synd att inte jag kunde följa med till växjö nästa fredag , men jag jobbar tyvärr..


Idag har älskling och jag beställt kakel och klinker :) Vilket nog kommer bli kalas fint .
Hittade även en kommod och en toalett som jag vill ha.. Sen ska vi åka till jönköping imorgon och handla golv till vårat sovrum och hallen och lite annat gott och smått...
Tindris ska sova hos sin faster för jag ska jobba på lördag morgon och Johan måste bli klar i huset . Det är ett måste ...
Nehe nu ska jag hänga upp tvätten jag har tvättat det är också ett måste!
Ha det så bra !


Kommentarer
Postat av: Therese och Henry

Hej!

Åh va roligt att jag hittade din blogg! har jag missat att du har, men bättre sent än aldrig... =)



Har ni tagit reda på könen på twinsen förresten? Får man det!? Jag är sååå sugen på att få veta denna gången, (var med H också men då kände jag mig väldigt säker på att det var en gosse). Ska på UL på onsdag men frågan är ju om det ens är lönt att fråga dom där... Annars får det nog bli ett privat köns-ul senare i höst! =)



Hoppas allt är bra annars!

Kram Therese W

2009-09-13 @ 20:49:13
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback