2 av 3 .

Godkväll .
Har precis vart på ljusparty, hos grannen =) det var trevligt , handlade lite värmeljus..
Ska ha ett spaparty för partylite den 16 juni . Så du som känner att du vill komma , KOM :)


Förmiddagen bestod av ett besök på sjukhus med alla 3 barnen. :/
Tindra har lunginflammation och kanske troligtvis urinvägsinfektion :(
Min lilla lilla tjej . Det gör så ont i mitt hjärta när hon är dålig ..
Även grabbarna fick göra en kontroll . Theo och MElvin har blivit rossliga , och Theo har haft feber idag!
Han har även järnbrist sa dom? ska nu börja ge honom smakportioner på banan och äpple .
Hoppas att dom blir friska snart! Man blir så jäkla låst ju när man inte kan göra eller träffa någon . TRÅKIGT!


Ja nej nu ska jag ta upp Theo och ge honom lite flytande ventolin .
SKa även ta lite feber på honom ,han hade visst somnat vid 6 tiden !!


Jag håller alla mina fingrar och tår på att mina barn blir friska snart + att jag håller mina fingrar och tår för dig Sara :)
Det ska nog gå bra för dig ska du se =)


En bild på mig och mina fina och älskade barn <3


Kommentarer
Postat av: frederica

Åh va jag gillar den där bilden, ni är så söta alla FYRA ;)



Det är så hemskt att se ens barn sjuk (eller ledsen) .. mamma hjärtat är lixom inte riktigt byggt för det verkar det som :(



KRAMAR

2010-04-28 @ 22:21:38
URL: http://barababbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uscha da. Hoppas dom blir friska snart så ni kan komma till Öf igen. :)

2010-04-28 @ 22:26:39
URL: http://mammaslillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback