ÄNTLIGEN!!

NU är äntligen min sessas rum klart =)
Hon fick flytta in och sova där i natt , hon tyckte det var spännande och ville genast hoppa ner i sängen :)
Såå söt hon är <3
MEn det har verkligen sett ut som om en bomb hade slagit ner i vårt hus innan allt var på sin plats .
Lite hyllor och lite annat som ska upp på väggarna innan det är helt klart . Även en ny gardin , är sugen på en kappa . men vad jag ska ha för tyg är stora frågan ? hm . Har busungarna nu och jag gillar den ,men lite omväxling är alltid possitivt...

Älskling har vart duktig och hämtat sin maskin och börjat "renorvera" framsidan lite . Nu är det bara gräs och lite annat som fattas :)  hihi...


Och jag som skrev igår att Tindra hade blivit bättre , men det blev inte långvarigt.
Hon har spytt hela natten, mest galla eftersom hon inte har haft så mycket att spy upp .
Men idag på morgonen fick hon i sig lite youghurt och banan som hon fick behålla, åt även lite välling och makaroner och falukorv :) så snart är hon nog sitt rätta jag !


Så nu mina kära vänner ska jag gå och lägga mig , har vart en hektiskt dag , med inte alltför många timmar sömn i natt!!
OCH vill bara tilllägga att Lotta du är så himla bra :) Så fin blomma du hade gjort till mig/oss .DU är verkligen en duktig florist . Och Tindra blev mycket glad över sitt påskägg..
Man blir så glad när man får blommar , iaf jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback