Bra bra!!

Sitter med syster i soffan och glor på film .
Tack underbara du , för att du sover hos mig i natt!! jag hatar att sova själv..
Fast det gick ju ganska bra i natt , då tindrus låg jämte mig <3

Idag har det vart en bra dag , först fika med Martina , Ida och Linnea . UT och hämta syster , laga lite mat för att sedan åka på "det lilla extra partyt" med Martina och EMma :) Blev dock inte mycket handlat måste jag säga. Men lika bra det kanske för jag är ganska urfattig nu , och skulle verkligen behöva gå till frissan denna månaden ist för nästa ? hmmm. Får bli en riktig funderare över natten asså....

Nehe nu ska jag faktiskt väcka mina små gossar och byta blöja och ge dom lite nattamat , dom åt ju inte så bra innan.
Men nu ska ni få höra något , Melvin har inte ätit på några nätter nu + att han har sovit igenom hela nätterna :) tummen upp för det :) Bara Theo som vaknar runt 5 tiden och vill ha mat . Och dom brukar ju somna framåt 8 tiden så nu är det underbart . Jag har nog fått ganska så snälla barn igen tror jag .
Och mina barn är verkligen dom finaste som finns, jag älskar dom överallt annat . Frågan är vad jag gjorde innan dom kom in min värld , känns som dom har varit hos mig jämt?



Saknar mannen min som jobbar natt , trååååk . men bara imorgon natt med , sen är han hemma igen om nätterna..
Och till helgen väntar finbesök och jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback