Glad Påsk..

Hejhej .
Idag har jag vart i Eksjö hos Emelie , Richard och Stella . Trevligt .
Blev bjuden på lunch, det tackar vi inte nej för :) sen gjorde vi stan en sväng . Men så tråkigt att det ska vara trappor över allt och smala ingångar går ju knappt inte in med min stora vagn :( blä .
Men det var trevligt och det var ju huvudsaken :)

Helgen blir rätt lugn , är hundvakt åt Tindra . Lite jobbigt med 2 Tindror i huset men det går nog bra det med .
Glad påsk får jag säga iaf :)
Tindrus var en söt liten påskakärring idag på dagis . :) hon är verkligen för söt min lilla tjej , som förövrigt har ett  himla humör :P

Nehe ska försöka få lite gjort nu när Johan är iväg och tvättar bilen . Tindra ville hänga med så det är lite lugn och ro måste jag säga =)
Lille Melvin har åkt på feber , hoppas bara det är "Feber" så han inte har fått tillbaka urinvägsinfektionen. Nu sover han iaf , skönt för han .

Nehe ha en bra påsk alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback