Irriterad AB!!

Har varit på sjukhuset med Theo idag IGEN .
Han fick inhalera lite , tog även ett RS test . VIlket jag nästan fick tjata mig till?
 
ska det vara så att man måste tjata sig till det? Borde dom inte göra det självmant när det handlar om små barn eller?
När jag var på sjukhuset i måndags träffade jag en mamma som hade fått sitt andra barn .
 Dom hade ringt förra veckan sa hon , men bara blivit nekad och dom hade sagt att det nog var en liten förkylning . I måndags fick dom svaret på att hon hade rs? Usch man blir ju så besviken på läkarvården här i vetlanda.
Jag tycker att dom ska ta alla fall som lika viktiga och inte bara skicka hem dom eller säga ge näsdroppar och alvedon ?  ja usch ja....
När Sanna är klar ska jag ha henne som sjuksköterska , min personliga :) Och till mina barn *BLINK BLINK*
För jag vet att jag kan lita på henne ..

Ska upp till sjukhuset vid 3 igen och inhalera lille killen igen..
Även imorgon .

NEHE nu ska jag hänga upp tvätten , usch jag tvättar varje dag minst 2 maskiner om dageN?
Undra om det verkligen bara är jag som gör det ! IOFS har jag 2 riktiga små KRÄK barn som spyr och spyr .
NU längtar jag tills man får börja med smakportioner , hoppas verkligen dom slutar spy då .

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja, de är bara du som tvättar 2 maskiner om dagen. vi tvättar en gång i veckan. Visst så kör vi 4-5 maskiner då! Och då är de nästan tomt i lådorna. I alla fall Willes. :P

2010-04-29 @ 18:48:58
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Elin

Fy så tråkigt! Läkarvården är verkligen under all kritik. Man måste verkligen tjata för att man ska få sin rätt igenom, tyvärr.

2010-04-30 @ 10:42:21
URL: http://esatirninee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback