killar killar!!

När killar är sjuka är det som om dom ligger på dödsbädden , det är ju SÅ synd om dom "eller inte" hmpf..
Nu är Johan sjuk , magsjuka bläää . HOppas resten av familjen klarar oss ifrån detta!! Har ju ingen somhelst lust att ha det ..
Jaja , han blir väl kry någon gång och nästa gång jag är sjuk ska jag inte lyfta ett finger sådeså :)
Ne det är nog lite synd om min älskling , men bara lite ;)

Idag har det ju vart helt underbart väder ute =)
Först var jag och prinsarna på premiär på ÖF . Det var väldigt mysigt tycker jag. Och det tycker nog mina små grabbar också om jag ska vara ärlig :)

Sen hämtade vi Tindra , och alla barnen sov en liten stund . Sen fick vi vänta på att Theo skulle vakna så jag kunde ge honom lite mat . För jag hade lovat Tindra att hon skulle få cykla .
Men så händer det en liten olycka här hemma.. :( suck. 
Åå tack Sanna för att lugnade mig lite i telefonen .

Är så glad att jag har min lilla sessa .  Nu går jag in och ut ur rummet med jämna mellanrum och kolla henne .
Hon är så söt min lilla tjej , hon är mitt allt . Min förstfödde . och jag älskar  min sessa överallt annat!!!
Sen fick vi hämta hem stackars Johan som vart så dålig så han inte kan köra bil . så det blev lite fika hos svärmor och svärfar innan vi åkte hem :)


Nu sitter jag vid datorn , men ska strax krypa ner jämte min söta Tindra och sova som en stock :)
Har ju haft x antal underbara nätter nu när det bara är Theo som vaknar och han vaknar runt 5,6 tiden och vill ha mat . sen somnar vi om till halv 8 tiden ungefär :)
Men det hinner nog ändras , men just nu njuter jag av detta! =)



Imorgon blir det mys nere hos Emelie och Maja , och även Sara, Emil , Ida och Julia kommer att vara =)
Och snart är det helg , och vad jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: lotta

å lilla tindra så de kunde gå . tur att allt gick bra iallfall:)

på fredag kommer hennes klippa haha :)

längtar så efter er!

2010-04-14 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback