lalala..

Nu vart det länge sen ajg skrev , var ju ganska duktig där ett tag =)
Men men , dagarna flyter på . Jag hinner inte riktigt med allt jag vill göra , men men det kommer väl en tid sen då jag hinner med alldeles för mycket.. =)
Helgen har vart bra , i fredags var Sara,Backler och lille Emil här och åt tacos :)
Igår var Sanna , Emma och Johannes här och kollade på film =)

Och vilket underbart väder det är ute :) Idag är det till och med ganska skön värme , igår var det så kallt ute..
Jobbade en sväng igår.. och fick lite egentid. Det var ganska skönt . vart ju ett tag sen man fick lite egentid.

Mina gossar växer som aldrig förr .
Vi var´på bvc den 16 april och vägde, mätte ochså fick dom 2 otäcka sprutor . usch..
Men Theo vägde iaf 6195 och var 60,5 cm lång , medan lille Melvin vägde 5755 och var 61,5 cm lång . :)
Så jaa dom växer och tiden går alldeles för fort. Önskar man kunde stanna tiden en liten stund så man hinner njuta på sina "sista bebisar" . Jag känner mig ganska färdig på barnasidan , men visst man ska aldrig säga aldrig.. Men som jag känner nu och dom 10 närmaste åren så är jag ganska så klar :)
Mina 3 barn är dom finaste som finns... <3

Älskling har börjat med en utealtan, den börjar se ganska så färdig ut , bara trallgolvet som ska dit och det skulle han börja med idag :)


Nehe nu ska jag göra lite kaffe till Johan , han tjatar så....
Idag är nog min lilla sessa lite bättre än vad hon har varit i helgen , men fortfarande en dum feber sominte vill ge med sig ,ochnär man ringer till sjukan så säger dom bara ge alvedon och ipren..
Men nu ville hon ge sig ut i det fina vädret , och hon fick gå ut en liten stund. Kan ju bli bakslag ist så hon får jätte hög feber ikväll .. Men det är så synd om henne om hon ska behöva vara inne hela hela tiden då det är fint väder....

Nehe jag återkommer väl .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback