lalala!!

När jag vaknade idag såvar det klarblå himmel och sol , men nu är det grått och mulet och framförallt kallt! brrr..
Jag vill ju ha sol och värme TACK!!

Igår vart det en himla bra dag :)
Sol och värme :) var ute hela förmiddagen med mina 3 barn , 2 av dom sov medan Tindrus cyklade :)
Hann gå förbi Frederica och kika på fina magen , och Tindra hann springa in till Gideon en sväng :)
Sen när man kommer hem och öppnar posten vad ligger inte där om inte deklarationen.
YES , x antal tusingar tillbaka och det känns så JÄVLA bra helt enkelt eftersom jag nu är ganska så fattig...
Mannen min får med tillbaka en del så det blir bra det här ! :)
Sen åkte jag och jobbade en sväng och det gick fort . Jobbade med Emma ,trevligt :)
Åkte hem och hoppades på att våra män skulle ha lagat lite mat , men det blev snabbmat..
Men det var gott det med =)

Nu är min sessa hos min kusin en sväng . Emma älskar att vara barnvakt åt Tindra , och Tindra älskar henne =)
Så dom har det bra :)
Väntar på segaste Johan . "jag ska bara, jag ska bara" hela tiden. HUr svårt kan det vara när vi äntligen får lite egentid ? hmf. Ne men du är mitt allt ändå älskling <3

Undrar vad som händer ikväll? någon som vill hitta på något skoj med mig och min familj?
Förresten ingen som vet om någon har en studsmatta att sälja? Tindrus blir så himla lessen så fort vi går förbi någon som har en och hon ser barn som hoppar . Hon vill med ha en. Det gör ont i hjärtat när hon blir ledsen för sånt.. Så ja vi får leta vidare , men vet ni om någon säg till :)
Annars är lördagar härliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback