Ryhov...

Hej och godkväll .
Det blev visst en tripp till ryhov igår kväll , febern rusade iväg och gick inte ner med alvedon så dom ville att jag skulle åka upp med lilleman eftersom han är så liten.
Jag åkte upp själv med mina gossar , medans Johan var hemma hos Tindrus.
Hade hög feber när vi kom in , dom tog lite prover men allt såg bra ut.
Kom dit efter 9 , åkte därifrån efter 12 . Läkaren hade visst fått lite mycket att göra . Det var visst överfullt på neonotalen (stavas det så) . så dom fick ringa in en annan.. Sen fick jag sova hos min kära moster så jag slapp köra hem igen så det var skönt.
Men ingen urinvägsinfektion och det var ju väldigt bra .

Imorgon kommer Lotta hem så det ska bli kul att hon kommer hem och umgås med mig :)

Nehe dags att göra lite nytta innan det är dags att jobba 2 timmar till .

Jag har en fin sessa och 2 små fina prinsar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback