Sol , underbara sol :)

Underbart det är med sol :)
 synd att man inte  hinner njuta så där värst mycket nu när tindra är en liten sjukling :(
men bara hon piggnar till snart min lilla tjej,.
Febern hade gått ner till 38,5 idag iaf.. så det går nog åt rätt håll. :)
Men hostan är ju så grymt jobbig för henne.

2 av 3 barn sover , och gissa vem som är vaken . Jo Melvin ,han sover nästan aldrig medans Theo sover jämt..
Fast på ett sätt är det ju skönt , det känns ju ofta som man bara fick "en" liten bebis till :)


Jaha nu har jag hittat kläder till dopet till mig iaf.
Tindrus har nästan allt klart , pojkarna vet jag inte redigt vad jag ska ha på efter .
Johan får väl leta själv , för jag är då ingen mamma till honom ;)
Men frågan är vad man ska äta , smörgåstårta , eller kall mat ? Det blir ju mitt på dagen så då kanske det är bättre med kall mat , och det är väl lite godare ? :) ja men detta tåls att tänka på :)

Nehe nu ska jag gå ut och hänga upp tvätten , det är ju helt underbart nu när man kan hänga upp tvätten ute :)



Kommentarer
Postat av: Cicci

När o var ska dom döpas? :) Och vad ska dom heta mer än Theo o Melvin?

2010-04-27 @ 18:03:08
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Wille ska döpas nu på söndag. I korsberga kyrka.

Vad heter Tindra mer då? :) Rätt kul med namn. :)

2010-04-27 @ 20:09:22
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback