suck..

Dagarna springer förbi , tidig morgon och sen kväll ! Aldrig något mellanting ?
Veckorna springer iväg dom också.. Måndag och fredag hela veckan . REdan onsdag imorgon liksom.

PÅ torsdag kommer vännerna från GBG :) Underbart kul , vart ju så länge sen jag träffade Anna så det blir kul=)

Hoppas Tindra är frisk till helgen , hoppas hoppas . Håller alla tummar och tår =)
Kanske att man går ner till majbrasan då med familjen och kanske några goda vänner :)
På lördag kväll jobbar jag , känner inte alls för att jobba på lördag kväll , men nu har jag sagt att jag kunde.. Så ja , bara att se glad ut och jobba . Men har lite rast typ från 6 till halv 9 så då hinner man gå ner och kika på bilarna som åker runt kanske? =)

Nehe nu ska jag dimpa ner i soffan och ta kväll :)

BTW SÅ ÄR DET VÄL FLER ÄN 7-8 STYCKEN SOM LÄSER MIN BLOGG?
2 SOM ÄR ANONYMA ? VILKA KAN DET VARA ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback