Torsdag!!

Hallå hallå!!
Torsdag och det är ganska fint väder ute :) har hunnit tvätta 2 maskiner tvätt och hunnit hänga ut det också :)
HOppas det torkar fort :)

Jaha imorgon är det helg igen :) vilket ska bli jätte skönt =)
Då har jag min Johan hemma hos mig :)
Hoppas på fint väder hela helgen så vi kan vara ute så mycket som möjligt , hann ju inte rikgit vara det ihelgen för Tindrus var ju sjuk :(
Men nu är vi pigga hela familjen...
Ska även jobba imorgon kväll nice =)

Igår var det fullt ös hela dagen , först ut och gå en långpromenad med Sara , Emil och vovvarna ! 2 timmar i det härliga vädret :)
Hem och göra lite mat och hämta TIndrus på dagis , sen gick vi till lekparken och var där !
Sen hem och städa , och sätta ihop en hylla till Tindras rum =)
Det kommer bilder på hennes rum sen, och om jagbara kunde hitta kameran..hmm.

Idag kommer Nathalie och Martina hem till mig ,ska bli trevligt .
Inte så ofta vi ses längre.. tråkigt nog!

NEHE , har suttit i telefonkö till försäkringskassan nu i över en halvtimme så snart borde det vara min tur..
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Har inte köpt lekmattan, så vet inte varifrån den kommer. Fick den av Trillingföräldrarna Annika o Danne i Sävsjö. Tror den ska tillhöra ett babygym. Står Fisherprice på den, så den är nog därifrån. :)

2010-04-08 @ 11:32:47
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Jasså? Visste inte att dom hade sånna på Ikea ens :P



Jovars, allt är bra. Själva?

2010-04-08 @ 19:29:47
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback