HÄRLIGT!!

En helt underbar måndag har det vart idag :)
Först en långpromenad med Jessica och hennes Olle , även Sandra och hennes Nova!
Vi avslutade promenaden med en glass :)
Sen hem och göra lite mat och hämta Tindra.
För att sedan bege sig till lekparken med Sara, Emil , Emelie och Maja :)
Även Emma , Molly , Ida och Julia kom förbi =) Trevligt trevligt , och mysigt !
Hade med oss lite fika , så det var en väldigt lyckad eftermiddag =)

Nu sitter jag och saknar min man som jobbar natt vilket jag hatar :( ucsh .
har lagt Tindra jämte mig så hon får sova jämte mig i natt . Hatar att sova själv nu förtiden.

Imorgon ska jag träffa Ida innan hon beger sig norrut igen..
Ska även på det lilla extra partyt imorgon , hoppas jag hittar lite fint . Är så trött på det jag har ..

Nehe nu ska jag ta hand om hela min tvätthög. Börjar tryta lite i garderoben märkte jag härromdagen..
Åååå vad jag vill ha en hushållerska som tar hand om städning , tvätt och matlagning!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan ju tvätta åt dig, tkr jag är kul ju :) hehe

2010-04-13 @ 12:54:11
Postat av: lotta

va kul att du har lagt upp lite bilder nina:)

längtar så mycket till helgen nu och vill bara träffa dej och dina små liv:)



ses på fredag :)

2010-04-13 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback