2 årsen ..

Idag , för exakt 2 årsen så började min sessa att HASA sig fram . Tänka sig att tiden går så fruktansvärt fort.
OM några månader är det dags för mina prinsar att göra likadant . :) OCH jag längtar inte efter den tiden .  Men man kommer väl in i det också förhoppningsvis :)

Dagen i sig har varit jätte bra :)
Först hämtade jag upp Lotta :) sen åkte vi ut till syster min som skulle vara barnvakt åt Tindra..
Först upp till sjukan så Theo fick inhalera lite =) Läkaren lyssnade och tyckte det lät mycket mycket bättre än igår :) skönt . Han går åt rätt håll=)
Sen gick Lotta och jag på stan och kollade runt lite handlade lite smått :) Mysigt .
OCH till slut upp till sjukhuset igen och inhalera . Ingen urinvägsinfektion iaf , ingen RS . Bara en infektion , och det kan också tyda på att han har lågt järnvärde .
SÅ håll era tummar nu så vi blir friska och att vi slipper fler sjukdomar för ett tag.. ÄR SÅ LESS!!!


Ikväll skulle vi ha gått ner och kollat på majelden för Tindras skull . Men vi struntar i det för Tindra vart super trött och sover redan . :) Dom små sover strax , så jag och älskling får lite egentid . UNDERBART!
FÖr att sedan åka och hämta Lotta i skirö i natt :) Hade ju vart ganska kul att åka dit, men men . Det går fler tåg!

Längtar iaf till sista helgen i MAJ då jag och Sannis åker till GBG för en hel helg med systrarna samuelsson .
UNDERBART!!
Sen någon helg i juni åker vi till Kolmården med Sara Backler och Emil , Emelie Patrik och Maja , Emma och Johannes :) Det ska också bli väldigt roligt =)

HA DET BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback