Torsdag :)

Godkväll .
Idag var jag först nere och lämnade Tindrus på dagis kl 9 , sen satte jag mig här en sväng , och har tvättat lite :)
Sen kom Martina och Nemo förbi så gick vi en runda innan det var dags att hämta tindra från dagis igen =)
För att sen kom Nathalie hit med sin FINA tjocka mage ;) och även Martina . vi åt kladdkaka och frallor =)
Himla trevligt .

Nu har vi varit ute och gått , Tindra har cyklat :) min lilla sessa är så fruktansvärt duktig :)
hann även gunga  och åka lite rutchekana :) (eller hur det stavas)

Min sessa med sin nya fina cykel!! Melvin sover så gott :)


 Theo sover också väldigt gott :)
 T


Kommentarer
Postat av: Cicci

Nej, men ser man på. Bilder!!! :P

2010-04-08 @ 20:28:08
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Amanda

Så söta =)

2010-04-09 @ 07:19:05

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback