Vill ha mer helg!

Helgen gick fortare än fortast förbi, vilket är tråkigt ju..
VILL ha helg ett tag till för då får jag ha min Johan hemma hos mig...

Men det har iaf varit en bra helg , igår var ju Tindra hos min kusin så jag och Johan fick lite egentid . Men dom 2 små var ju hemma förståss men dom är ju inte överallt..
Vi var nere och fikade hos Emelie , Patrik och Maja :)
Vi bestämde att vi skulle grilla hos dom och äta lite gott.
Sagt och gjort , hem och hämta Tindra för att sedan åka till dom igen.
Åt grillad fläskfilé och bakad potatis till det med massa massa vitlök :) mumms .
Så tack för en trevlig kväll :)

Tycker det är kul att umgås med andra som har barn :)
Sen tycker jag ju givetvis om att umgås med mina vänner som dock inte har några barn , men vi hoppas ju att ni skaffar det :) "snart" hihi :)
Och till helgen hörde jag att Sanna och Lottis kanske skulle hem , då måste vi hinna ses vänner! :)

Idag fick jag sovmorgon av min prins :)
Han gick upp med TIndra när hon vaknade , men dom små sov ju också .
Så vid 9 vaknade vi , och låg i sängen till halv 10 och mös hela min "stora familj"
Men man blir så mycket tröttare på dagen när man får sova längre , när man är van att gå upp vid 6 tiden . :)

Min lille Theo har nog åkt på magsjukan , :( men det är ju så svårt att veta eftersom han alltid spyr ? och det luktar ju alltid likadant. MEn nu är det verkligen kaskader :( stackars min lille prins . Men han är ju pigg i mellan , men har sovit ganska mycket under dagen.
Suck..
Annars har dagen vart bra , fint väder . Umgåtts med mina barn och haft det mysigt =)
Först var Calle och Marie här på fm och lämnade en jätte fin sänghimmel i inflyttningspresent till TIndra i hennes nya rum =) så fin..
Sen var vi ute och gick lite , och Tindra cyklade . Så stolt hon är på sin nya fina cykel . =)
EFter det åkte vi ut till mor och far och blev bjudna på mat och sen var vi ute i det fina vädret .

Nu har jag precis varit och handlat och ska snart krypa ner i sängen .
Men först lite kvalitetstid med min man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback