1 augusti :)

Tråkiga tråkiga söndag .
Imorgon är det dags att jobba igen .

Nästa veckas jobb ser ut följande :
MÅN 07.35-16.45
TIS 08.00 - 13.30
ONS 16.45 - 22.25
TORS 07.35 - 16.45
FRE 14.00 - 22.25 BLÄÄÄ.. Inget jag har lust med på fredag . MEN dom kanske flyttar på mig till ett annat ställe så jag får jobba dag ist . MYCKET BÄTTRE :)
LEDIG hela helgen , och med det så kommer Anna och Lotta hem från Göteborg och Sanna kommer hem från växjö :)

PÅ tisdag ska jag ÄNTLIGEN få se lille Liam  . Har inte träffat honom än så nu måste han ju vara jätte stor , fast ja ändå pytteliten mot mina stora klumpar . men ja ni förstår . han är ju redan en månad  . oj vad tiden går fort..

1 augusti idag också , usch ja .
På onsdag blir mina grabbar 7 månader . och om 5 månader fyller dom 1 ? och då är det vinter igen .
Ja usch ja , ne nu får vi tänka att än är det SOMMAR .


Nehe nu ska jag åka till MAXI måste kolla ifall dom har en bok :)
ha det bra .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden går fort, Nina :)

Ihelgen ses vi äntligen. Men jobbar du fredag kväll? Vi som hade tänkt att ha "snacka skit" kväll :)

2010-08-02 @ 10:21:54

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback