ARG!!!

En sak blir jag SÅ jävla irriterad över .
Att folk ska lägga sig i om jag jobbar eller inte , visst det kanske är dumt när Johan har säsongsarbete .
Men det har ju löst sig med barnvakt tills denna vecka . Då har det strulat till sig lite .
Men vadå han är väl far ? han ska väl kunna ta hand om barnen också , det är väl inte bara jag som är MAMMA hela tiden som ska det ?
Jag är inte på humör ikväll , !!
Har sovit alldeles för lite då jag har jobbade dag igår , sen natt efter det , och nu ikväll...
MEN jag har fortfarande varit med mina barn idag , och jag älskar dom överallt annat även om jag behöver vara ifrån lite ibland:...

Och om jag vill jobba so what , det är väl mina bekymmer inte era .
Ibland behöver jag lite space från att vara med mamma .
OCH JAG HAR INTE RÅD ATT UNNA MIG NÅGOT ALLTID NÄR JAG BEHÖVER VARA LITE IFRED ...

Så jag tycker alla ska lägga ner och komma till mig och säga om ni tycker det är fel!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Becko

Helt rätt!! Bra skrivet... Alla som lägger sig i andras liv har väl så jäkla tråkiga o jobbiga liv att de måste lägga sig andras!



Stå på dig! Tycker du är beundransvärd som är så ung o har tre barn! :)) skit alla andra nötter!

2010-08-05 @ 08:59:31
URL: http://beecko.blogg.se/
Postat av: Cicci

Håller med föregående talare. Det har alltid vart likadant i Sketlanda. Folk pratar alltid för mkt..

Behöver man o vill man jobba så är de klart man ska göra de.. Jag jobbar ju också! & om Björns jobb är säsongsjobb eller inte. De har ju 5 gånger så mycket att göra på våren o sommarn är höst o vinter.. Men men.. pengar behöver man. & som sagt, 3 barn o du är bara 22. Livet är ju inte slut bara för att man skaffar barn. (Många verkar tro det!)



Kämpa på! :)

2010-08-05 @ 18:27:44
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback