Bättre humör!

Idag är jag på lite bättre humör , för idag kommer bästaste  Anna och Lottis hem :) och imorgon kommer Sanna :)
+ att jag fick sova en stund på dagen då ingen av barnen var hemma , det uppskattades väldigt mycket :)
Har varit en lång dag på jobbet idag . 7.35 - 16.45 .
Nu sover alla utom Theo , men han ligger i sängen och vrider och vänder sig om , men somnar nog snart :)

Imorgon blir det jobb 7.00 - 16.00 . Jag är inte direkt van vid att börja vid 7 , då jag börjar halv 8 eller 8 . En halvtimme gör väldigt mycket :)


Kan man önska att ens sambo LA NER sitt företag ? FÖR DET GÖR JAG!!
Jag hoppas och vill att han blir anställd någonstans . SÅ han kan ha semester under sommaren och umgås med oss . För vinterhalvåret är ju så depp ändå och går knappt inte göra något . Vi är inga människor som gillar att åka skidor varken han eller jag!!

JAG VILL HA MIN SKATTEÅTERBÄRING NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback