Färger ?

Barnen underhåller sig själva , så jag satte mig här en stund :)
Nu är min jobbhelg här .
Skulle egentligen ha gått på vid 14-22.25 men dom ringde och frågade om jag kunde jobba dag ist , så ja varför inte . Hela kvällen ledigt ist , underbart :)
Imorgon blir det jobb mellan 7.35 - 15.25 . Det är okej det med , Söndag 8-12 sen 16.45 - 22.25 helt okej faktiskt :D
Sen har jag 2 nätter nästa vecka och sen är det slut :)
MEN jag måste tilllägga att mina arbetskamrater är så himla snälla och stöttar en och alltid på bra humör :)
Ne jag gillar dom tjejerna :)


Ikväll blir det tacos och mys med barnen .
Hoppas bara på att den där gubben i huset kan tänka sig att komma hem också .

Björnjakten nästa helg kanske blir inställd (VILKET JAG VERKLIGEN HOPPAS)
Gubben han ska till har blivit sjuk , gallsten tror jag det var eller något sånt . stackarn.
MEN jag är ändå glad att det kanske blir inställt för då är han ju hemma med oss och slipper dom otäcka monstrena ;)

Jag fick ett litet infall idag och köpte ett par lila krukor , så nu ska det snart bli lila .
MEN om det blir vardagsrummet eller köket har jag inte bestämt mig ännu .
Sen har jag kommit fram till att jag nog vill ha ett rum med oranget , det är ju läckert :) haha..
Oranget i vardagsrummet och lila i köket , eller tvärtom? hmm . detta tåls att tänka på :)
MINA vänner vad tycker ni ? HJÄLP MIG!!

Sen kan jag inte bestämma mig om turkost , eller limegrönt i grabbarnas rum .
Turkost är ju så jäkla snyggt ,  men lime också ?
Min sessa får ha kvar sitt rosa , :)



Nehe nu ska jag gå och kika på vad mina barn har för sig , det blev alldeles tyst i Tindras rum , hon stängde in sig och grabbarna där .
Theo och Melvin tycker mer och mer om sin syster .
Hon underhåller dom vilket är så himla skönt och bra :)
MEN hon kan också vara jäkligt elak mot dom , men det lär  hon nog få igen när dom blir lite äldre tyvärr..


Nehe ha en trevlig och mysig fredakväll mina vänner ;)


Kommentarer
Postat av: Janni

Limegrönt ! :)

2010-08-13 @ 22:16:25
URL: http://trollungenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback