Helgen :)

Helgen har vart kalas bra :)
Fredags var tjejerna här och snackade lite skit och hade det enbart bra :)
I lördags så åkte jag ner till kvill ganska tidigt , där bjöds det på "kav mä brö" och spelade kubb och spel och hade det himla trevligt , för att sedan åka ut till skirö . Hade en jätte rolig kväll :)
Tack tjejer :) Ni är för bra :)
Det var precis vad jag behövde efter en LÅÅNG arbetsvecka , och en vecka med dåligt humör och ont i magen vecka :(

Igår fick våran lilla tjej feber 39 grader visade det . Men hon var ändå relativt pigg .
Men natten var inte den roligaste , när jag kom hem vid 2 tiden så vart hon vaken och lika hög feber då , så det blev inte mycket sömn i natt .
Ringde till eksjö och dom ville att vi skulle komma in . 4 hade vi tid , men fick sitta i vänterummet till kl 17.45 . :(
Hon är så jätte tjock i halsen min lilla tjej , vill inte äta . fått i henne lite glass och ganska mycket vätska under dagen . Men hon säger hela tiden att hon har ont i halsen , det gör så ont i mig . För hon är säkert superhungrig .
Men det var inga bakterier i halsen så det blev ingen antibiotika . Utan ska ge henne alvedon och mycket vätska..

Jag hatar när mina barn är sjuka , det gör så ont i mig . och detta året har varit katastrof . Har det inte varit Tindra så har det varit Melvin och Theo .
Jag hoppas att resten av året blir bättre . :)

Nehe nu ska jag krypa ner och sova!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback