humör..

Jaha då var det tisdag igen .
Imorgon är det onsdag, och helt plötsligt har halva veckan gått .
Tiden rusar iväg , och jag hinner inte riktigt med .
Pojkarna blir ju snart 8 månader , och lilla Tindra blir snart 3 år .

Jobbar gör jag ju lite nu när känner för det, men onsdag kväll och torsdag kväll , även lördag kväll och söndag dag :) Sen är det färdig jobbat för denna månaden . Men jag har inte behövt ta ut en enda dag i mammapenning denna månaden vilket känns bra :)

Har även bytt lite färger i hemmet :) Lila i vardagsrummet och skogsgrönt i köket :)

Förresten har jag inte varit på något vidare humör dom senaste 2 veckorna .
Hemsk mensvärk . Har aldrig haft mensvärk i hela mitt liv (förutom då jag födde barn)
Men nu vet i faaaan asså . Den sätter ju sig i ryggen :( 
Sen att Johan typ aldrig är hemma , och när han väl är hemma ja då är det renovering som gäller (samtidigt som jag vill att huset ska bli klart) Tänk om man hade massa pengar så man kunde be någon byggfirma komma och göra klart allt .
Har en trotsig och ENVIS liten tjej här hemma om dagarna .
Sen saknar jag mina vänner som jag inte har träffat på evigheter känns det som iaf .
Ikväll är Johan hemma så nu ska jag mysa mig ner i hans famn och kika på någon värdelös film och jag kommer somna innan den hunnit starta ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig vännen. kommer hem snart <3

2010-08-26 @ 17:11:33
Postat av: Frida

Ninis lägg gärna ut lite bilder när du ändrat om lite i ditt hem.. om du vill och hinner förstås =) vore bara så himla kul.. eftersom jag har blivit heltokig i inredning =) haha. Hoppas ni alla mår bra =) Massa kramar från åsedabon ;)

2010-08-26 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback