Middag!

Har precis varit och ätit en god middag i sävsjö , något värdshus som jag tappade namnet på precis när jag skulle skriva ner det haha. MEN det var gott , Johans moster stod för kalaset . :)
Dom skulle åka ut till ekenäs nu och fira vidare men jag ska ju jobba så jag ska vila mig lite .
Vaknade vid 5 idag , vände och vred på mig 500 gånger men var klarvaken . Sen vaknade alla barnen vid halv 6 ungefär så vi gick upp och hade lite morgon mys :)
MEn jag jobbar ju ända till 22.25 så är lite trött nu och borde vila lite .

PÅ torsdag ska vi till jkpg med lille Melvin . Han hade ju ett litet blåsljud på sitt lilla hjärta när han var liten så dom kollar upp det efter ett halvår .
Efter det ska vi till a6 och IKEA :) nu ska det bytas ut lite här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback